5

افزایش بیمه عمر و حوادث برای سربازان

  • کد خبر : 8876
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳

سردار موسی کمالی درگفت‌وگو با خبرنگار «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اصلاح خبر روز سه شنبه سایت پلیس، اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه سربازان ممکن است بدلیل وقوع حوادث، مجروح و یا فوت شوند باید بیمه مناسبی به آن‌ها تعلق گیرد. وی با اشاره به حادثه اخیر سرباز وظیفه « وحیدجمشیدی» که در […]

سردار موسی کمالی درگفت‌وگو با خبرنگار «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اصلاح خبر روز سه شنبه سایت پلیس، اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه سربازان ممکن است بدلیل وقوع حوادث، مجروح و یا فوت شوند باید بیمه مناسبی به آن‌ها تعلق گیرد.

وی با اشاره به حادثه اخیر سرباز وظیفه « وحیدجمشیدی» که در حین کمک‌رسانی به حادثه دیدگان واژگونی یک خودرو دچار مجروحیت شده بود،  افزود:‌ بیمه عمر و حوادث برای سربازان در حال حاضر تا ۵ میلیون تومان است که بنا است این میزان افزایش یابد.

کمالی با بیان اینکه میزان افزایش بیمه عمر و حوادث سربازان وظیفه هنوز مشخص نیست ، ادامه داد: در این باره با سازمان‌های بیمه‌گزار هماهنگی انجام خواهد شد تا بیمه عمر و حوداث سربازان بیشتر شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در عین حال تصریح کرد: در حال حاضر تمام سربازان و عائله تحت تکفل‌شان از بیمه درمانی نیروهای مسلح بهره‌مند هستند.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس روز سه شنبه در خبری به نقل از سردارکمالی از افزایش دیه سربازان خبر داده بود و ایسنا نیز این خبر را منتشر کرده بود که بدین وسیله اصلاح می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر