4

چهار نفر از متهمان حادثه خمینی شهر به اعدام در ملأ عام در محل وقوع حادثه محکوم شدند.

  • کد خبر : 8881
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دادگاه ۹ نفر از متهمان حادثه خمینی شهر در مدت دو روز به صورت غیرعلنی برگزار شد که براساس رای دادگاه، متهمان ردیف اول تا چهارم به اتهام آدم ربایی، تجاوز به عنف شش نفر، حبس غیرقانونی هشت نفر از آقایان، ایجاد ضرب و جرح، سرقت همراه با آزار؛ […]

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دادگاه ۹ نفر از متهمان حادثه خمینی شهر در مدت دو روز به صورت غیرعلنی برگزار شد که براساس رای دادگاه، متهمان ردیف اول تا چهارم به اتهام آدم ربایی، تجاوز به عنف شش نفر، حبس غیرقانونی هشت نفر از آقایان، ایجاد ضرب و جرح، سرقت همراه با آزار؛ به ۲۸ سال حبس تعزیری ،۷۴ ضربه شلاق و اعدام در ملأ عام محکوم شدند.

آقای انصاری افزود: به اتهام متهمان ردیف پنجم و ششم نیز در زمینه آدم ربایی و حبس غیرقانونی رسیدگی شد و آنان به ۲۸ سال حبس تعزیری محکوم شدند اما پرونده این دو متهم در زمینه زنای به عنف همچنان باز است.

وی گفت: دادگاه متهمان ردیف هفتم و نهم را تبرئه کرد اما متهم ردیف هشتم که باغبان محل وقوع جرم بوده است به اتهام معاونت در جرم به ۹ سال حبس تعزیری و۵۰ ضربه شلاق محکوم کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: از ۱۵ متهم این حادثه به پرونده ۹ نفر رسیدگی شد و دادگاه رسیدگی به اتهام نفر دهم برای تکمیل تحقیقات در آینده برگزار می شود.

پنج نفر متهم باقیمانده حادثه خمینی شهر همچنان متواری هستند.

آقای انصاری گفت: متهمان و وکلایشان چنانچه به رأی دادگاه اعتراض داشته باشند می توانند تا ۲۰ روز اقدام کنند و پس از ۲۰ روز پرونده به دیوان عالی کشور برای تأیید رأی دادگاه ارسال می شود.

حادثه خمینی شهر نیمه شب ۱۱خرداد امسال با تجاوز گروهی در یکی از باغ های خمینی شهر اتفاق افتاد.

در این حادثه ۱۵ نفر با حمله به شرکت کنندگان در یک میهمانی خانوادگی در یکی از باغ های خمینی شهر ، زنان و دختران حاضر در این میهمانی را مورد اذیت و آزار جنسی قرار دادند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر