3

نتیجه وحشتناک جهاد جنسی+تصاویر

  • کد خبر : 88989
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و به جهاد نکاح(!)

 اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و به جهاد نکاح(!) در سوریه رفته‌اند و هر روز به همبستری یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند نوزادانی به وجود آمده‌اند که به محض زایمان مادران‌شان دفن می شوند و یا بدون هیچ مسؤولیتی در میان خرابه‌ای رها می‌شوند تا بمیرند.

این نوزادان که حاصل ازدواج‌های زنان فریب‌خورده با تروریست‌های سوریه هستند اصلاً مشخص نیست متعلق به چه کسی است چون این زنان که برای جهاد نکاح به سوریه رفته‌اند روزانه توسط تروریست‌ها مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌گیرند و موازین شرع را رعایت نمی‌کنند و فقط برای هوس‌رانی تروریست‌ها آماده هر کاری هستند و خودشان را با کمترین بها در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند. 

این نوزادها که حاصل ازدواج‌های زنان بی‌بند و بار و و مردان شهوت‌ران هستند پس از چند روز که شکل گرفته‌اند سقط می‌شوند و همچون تکه‌گوشتی در خرابه‌های سوریه رها می‌شوند تا غذای حیوانات درنده شوند. 


زنان سوری در اردوگا


زنان فریب خورده فرمان جهاد جنسی

بر اساس گزارش‌های دریافتی و تصاویر منتشرشده هر روز در نقاط مختلف سوریه که تحت سلطه تروریست‌هاست نوزادهایی بسیار کوچک رها شده‌اند که این صحنه‌ها بسیار تکان‌دهنده است اما تروریست‌ها هیچ توجهی به این مسائل ندارند و همچنان به شهوت‌رانی خود ادامه می‌دهند.

گزارش‌های منتشرشده از سوی حامیان حقوق بشر در سوریه در شبکه‌های اجتماعی، آن قدر این مسائل را هولناک گزارش داده‌اند که نمی‌توان آنها را وصف کرد.


رکورد دار عمل فحشا در زنان شرکت کننده در جهاد جنسی

برخی تروریست‌های سوریه که هیچ محدوده و قانونی را برای خود قائل نیستند وقتی متوجه حامله‌بودن زنی که به همبستری آنها درآمده است، می‌شوند به طریقی ضد بشری جنین شکل‌گرفته را از رحم زن خارج می‌کنند و سر می‌بُرند که تصاویر این اقدامات ضد انسانی آنها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و قابل مشاهده است.

حام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر