2

هدایتی:استیل آذین طفل ۶ ساله‏‌ای است که کم‏ کم مراحل تکامل خود را طی می‌کند

  • کد خبر : 8985
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶

سایت باشگاه استیل آذین اعلام کرد: مالک باشگاه استیل آذین عصر روز چهارشنبه با حضور در جمع بازیکنان این تیم و بازدید از تمرینات، از شرایط روحی روانی حاکم بر اردو و جدیت بازیکنان در تمرینات ابراز رضایت کرد. وی با تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) و همچنین ابراز تاسف و […]

سایت باشگاه استیل آذین اعلام کرد: مالک باشگاه استیل آذین عصر روز چهارشنبه با حضور در جمع بازیکنان این تیم و بازدید از تمرینات، از شرایط روحی روانی حاکم بر اردو و جدیت بازیکنان در تمرینات ابراز رضایت کرد.
وی با تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) و همچنین ابراز تاسف و تاثر از درگذشت نابهنگام بابک معصومی سرمربی تیم فوتسال استیل آذین، دقایقی شاهد تمرینات بازیکنان تیمش بود و با بازیکنان به صورت دوستانه گفت و گو کرد.
حسین هدایتی پس از پایان تمرین دقایقی برای بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه استیل آذین صحبت کرد.

هدایتی در ابتدا ضمن تبریک ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه ضیافت الهی، از بازیکنان تیمش خواست که با جدیت و صلابت در تمرینات و مسابقات حضور پیدا کنند و با همه توان و قدرت استیل آذین را دوباره به لیگ برتر بازگردانند.
وی ضمن ابراز تشکر از جدیت بازیکنان در تمرینات از آنها خواست که این روحیه و انگیزه را تا پایان مسابقات و قهرمانی در لیگ دسته اول و بازگشت به سطح اول مسابقات کشور حفظ کنند.

هدایتی در ادامه گفت: استیل آذین طفل ۶ ساله‏‌ای است که کم‏ کم مراحل تکامل خود را طی می‌کند. سال گذشته رشد این کودک ۶ ساله به دلیل برخی مسائل و پاره‏‌ای از اشتباهات که خودم هم تا حدودی در آنها نقش داشتم و خود را در این ناکامی سهیم می‌دانم، دچار وقفه شد و این تیم به دسته پایین‏‌تر سقوط کرد اما از شما می‌خواهم که همه دست به دست هم بدهیم و با رفاقت و یکدلی این کودک را دوباره به مسیر رشد و بالندگی برگردانیم و به لیگ برتر بازگردیم.

مالک باشگاه استیل آذین افزود : هرچند این باشگاه تنها ۶ سال قدمت و سابقه دارد اما به عنوان نماد باشگاه‏های خصوصی شناخته می‌شود و با وجود سقوط به لیگ دسته اول همچنان مورد توجه فوتبالدوستان و در کانون توجهات علاقمندان و جوانان قرار دارد. ما در مقابل این همه محبت و توجه این عزیزان مسئولیم و باید با یک برنامه‌ریزی مناسب و انگیزه و تعصب تلاش کنیم دوباره استیل آذین را به لیگ برتر بازگردانیم. همه ما موظفیم به جوانان این مرز و بوم خدمت کنیم و با تمام توان در خدمت آنها باشیم. تنها هدف امسال ما جلب رضایت آنها و قهرمانی و بازگشت به سطح اول فوتبال کشور خواهد بود.

هدایتی در بخش دیگری از صحبت‏هایش خطاب به بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه گفت: ما از سال گذشته درس‏های خوبی گرفتیم و هرچند که به لیگ یک سقوط کردیم اما باید اعتراف کنم که به این نتیجه رسیدیم که پول همه مشکلات را حل نمی‌کند و صرفا با هزینه کردن نمی‌توان به موفقیت رسید. ما سال گذشته زیاد هزینه کرده و بازیکنان بزرگی را جذب کردیم اما نتوانستیم به معنای واقعی صاحب یک تیم همدل و متحد شویم و نتیجه‏‌اش هم سقوط به دسته پایین‌‏تر بود. از این ناکامی ناراحتیم اما از تجربیاتی که کسب کردیم برای امسال نهایت بهره را خواهیم برد. باید با حساب و کتاب و با برنامه‌ریزی عمل کرد و مدیریت صحیح و کارآمد نقشی مهم و اساسی در اداره و موفقیت یک باشگاه خواهد داشت. اما مهمترین عامل در موفقیت یک تیم ایجاد همدلی و رفاقت در میان بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه است.

مالک باشگاه استیل آذین ادامه داد: دلیل اصلی ناکامی فصل گذشته استیل آذین، نبود همدلی و رفاقت میان بازیکنان بود اما امسال هدف ما در ابتدا داشتن یک تیم همدل و متحد است و پس از آن بازگشت به لیگ برتر فوتبال کشور، از شما بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیران باشگاه می‌خواهم با رفاقت و همدلی تلاش کنید تا این هدف که کار سختی هم هست محقق شود و خوشبختانه با جوی که در میان شما می‌بینم، مطمئنم می‌توانید قهرمان شوید و به لیگ برتر بازگردید.

وی افزود : بازیکنانی که قبلا در این تیم بوده‌اند به ویژه آنهایی که در صعود اول استیل آذین به لیگ برتر ما را همراهی کردند به یاد دارند و می‌دانند که در مواقعی که تیم خوب نتیجه می‌گرفت، خارج از قوانین و بندهای قرارداد پاداش داده‌ام و در هنگام آن صعود حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد بیش از قراردادهای امضا شده پاداش پرداخت کردم. ۲ سال پیش هم وقتی در جام حذفی استقلال را شکست دادیم به هر بازیکن یک پژو ۲۰۶ دادم و حسن نیتم را در این زمینه نشان داده‌ام و در این خصوص کوتاهی نکرده‌ام. سال گذشته هم با توجه به هزینه‌های زیادی که کرده بودیم و متاسفانه نتیجه نگرفتیم، این حق را داشتم که جرایمی برای بازیکنان در نظر بگیرم که آنها نیز هنگام تسویه حساب همگی این موضوع را قبول داشتند و جرایم را پذیرفتند. الان هم می‌گویم که اگر خوب کار کنید و نتیجه بگیرید پاداش‌های خوبی در انتظارتان خواهد بود.

هدایتی در بخش مهمی از صحبت‏هایش گفت : هدف ما تعیین شده و آن هم قهرمانی و بازگشت به لیگ برتر است و در این مسیر دشوار با هیچکس عقد اخوت نداریم. هرکس که بتواند ما را در این ماموریت مهم همراهی کند، دستش را به گرمی می‌فشاریم و اگر نتوانست و در واقع مانع پیشرفت ما بود از کنار او می‌گذریم و به مسیر پیشرفتمان ادامه می‌دهیم.
وی در پایان افزود: فوتبال بدون تماشاچی هیچ مفهوم و جذابیتی ندارد و از طرفی مسئولان استان سمنان هم قول همه گونه همکاری را داده‌اند. از این رو تصمیم گرفتیم تیم را به این استان منتقل کنیم تا از پتانسیل‏های موجود و به ویژه تماشاگران علاقمند استفاده کنیم. امیدوارم هواداران سمنانی ما را حمایت کنند و تیم شهرشان را تنها نگذارند تا مجبور نشویم تصمیم دیگری بگیریم. من امیدوارم تلاش شما و کادرفنی در کنار حضور پرشور تماشاگران سمنانی بتواند ما را به هدفمان که بازگشت به لیگ برتر است، برساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر