1

خوردبین و کامبوزیا اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس

  • کد خبر : 90470
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از انتخاب محمود خوردبین و محمدجعفر کامبوزیا به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد.

فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در صحبتی که با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان داشتم، محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه و محمدجعفر کامبوزیا به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.

وی همچنین تاکید کرد: پس از گفتگوی تلفنی با محمد رویانیان، ایشان هم قبول کرد تا عضویت در هیات مدیره را بپذیرند، به همین دلیل ایشان هم به عنوان عضو هیات مدیره به فعالیت‌شان با باشگاه پرسپولیس ادامه خواهند داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد: به احتمال زیاد عصر فردا سه‌شنبه درصورتیکه تمامی اعضای هیات مدیره حضور داشته باشند، در خصوص مدیرعامل باشگاه بحث و بررسی خواهد شد.

مالکی با تاکید بر این جمله که ” مدیرعامل باشگاه پرسپولیس احتمالا طی روزهای آینده مشخص خواهد شد، گفت: در گفتگویی که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و آقای عباسی داشتم، روی برخی از گزینه‌ها به توافقاتی رسیدیم که در نشست هیات مدیره این نفرات مورد بررسی قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90470

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر