1

سرمربی جدید کره جنوبی معرفی شد+تصویر

  • کد خبر : 90475
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴

اتحادیه فوتبال کره جنوبی کاپیتان پیشین تیم ملی این کشور را به عنوان جانشین چوی کانگ هی معرفی کرد.

هونگ میونگ بو، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کره جنوبی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. هونگ در جام جهانی ۲۰۰۲ که کره‌ای‌ها به عنوان چهارمی رسیدند کاپیتان این تیم بود.

چوی کانگ هی پس از اینکه کره را به جام جهانی رساند از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت و حالا سرمربی جدید این تیم باید هدایت تیمی را به عهده بگیرد که برای هشتمین دوره متوالی به این تورنمنت معتبر راه می‌یابد.

هونگ ۴۴ ساله که تجربه حضور در کادر مربیگری تیم فوتبال آنژی ماخاچ کالا روسیه را دارد موفق شد در المپیک ۲۰۱۲ لندن تیم فوتبال المپیک کره را به مقام سومی برساند و از گذشته نگاه ویژه‌ای به وی برای به عهده گرفتن هدایت تیم ملی کره می‌شد.

پس از اینکه کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در گروه A منطقه آسیا به لطف تفاضل گل در جایگاه دوم قرار گرفت و به همراه ایران به جام جهانی صعود کرد اتحادیه فوتبال کره تصمیم گرفت که اکنون زمان مناسبی برای منصوب کردن هونگ به عنوان سرمربی تیم ملی است.

چوی که در ماه دسامبر ۲۰۱۱ هدایت کره‌ را به عهده گرفته بود در زمان تحویل این تیم گفته بود که ماموریتش رساندن این تیم به جام جهانی ۲۰۱۴ است و پس از انجام این کار از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

کره‌ای‌ها در حالی به جام جهانی صعود کردند که در گروه خود ۲ باخت مقابل ایران و یک تساوی مقابل لبنان را تجربه کردند و پیروزی‌های نه‌چندان چشمگیری مقابل ازبکستان و قطر به دست آوردند.

اتحادیه فوتبال کره اعلام کرد قرارداد هونگ ۲ ساله است و این مربی ۴۴ ساله در جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.

افق نیوز/ تسنیم :هونگ که ۱۳۶ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد فردا (سه‌شنبه) در کنفرانس خبری حضور خواهد یافت تا به عنوان سرمربی جدید کره معرفی شود و پاسخگوی سوالات باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90475

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر