1

برکناری «متکی‌وار» رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس!

  • کد خبر : 90480
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹

پس از مدت‌ها حرف و حدیث سرانجام عمر مدیریت رویانیان در پرسپولیس به سر رسید.

برکناری «متکی‌وار» رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس!

 پس از مدت‌ها، سرانجام رفتن رویانیان از باشگاه پرسپولیس رنگ واقعیت به خود گرفت و او که ۳۱ فروردین ماموریتش به پایان رسیده امروز و در حالی که به روسیه سفر کرده از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شد.

رویانیان که صبح امروز به همراه علی دایی به دعوت باشگاه روبین‌کازان به روسیه سفر کرده و در تهران نیست طبق اعلام رئیس هیات مدیره باشگاه دیگر مدیرعامل نیست و قرار است به عنوان عضو هیات مدیره به فعالیت خود ادامه دهد.

این در حالی است که پیش از این نیز شایعاتی در این باره مطرح شده بود اما رویانیان به فعالیتش ادامه می‌داد. در کنار کامبوزیا (رئیس فدراسیون شطرنج) که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های مدنظر وزارت ورزش و جوانان برای حضور در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است، از حمید سجادی نیز برای این پست نام برده می‌شود.

اگرچه مسئولان وزارت ورزش و جوانان نسبت به این مسائل تاکنون واکنشی نشان نداده‌اند اما با این حال باید گفت که در روزهای پایانی دولت، وزارت ورزش عزم خود را جزم کرده تا تغییرات مدنظرش را در مدیریت باشگاه پرسپولیس اعمال کند.

این تغییرات در حالی اتفاق می‌افتد که ۲ مرداد یعنی کمتر از یک ماه دیگر لیگ دوازدهم شروع می‌شود و تا آن زمان فرصت زیادی باقی نمانده است. به همین دلیل هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد در ۲،۳ روز آینده تشکیل جلسه دهد.

افق نیوز/تسنیم :رویانیان چهارشنبه شب از روسیه بر می‌گردد و این احتمال وجود دارد که جلسه هیات مدیره قبل از حضور او برگزار شود اما این احتمال هم دور از ذهن نیست که با بازگشت رویانیان این جلسه تشکیل شود.با این حال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت پرسپولیس چه خواهد شد. تیمی که فصل گذشته بابت نداشتن مربی لطمه خورد شاید این بار گرفتار مشکلات مدیریتی شود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90480

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر