1

شوک مدیریتی به پرسپولیس نیاز بود

  • کد خبر : 90481
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۹

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اعلام آمادگی‌اش جهت حضور در هیات مدیره پرسپولیس گفت: با وجود بی‌احترامی‌هایی که رویانیان به او کرده برای اعتلای پرسپولیس با او همکاری می‌کند.

 
محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که برای عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با او صحبت شده است، اظهار کرد: امروز با من تماس گرفتند و گفتند که به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس باید فردا (سه‌شنبه) به جلسه باشگاه بروم.
 
وی همچنین درباره کنار رفتن رویانیان از مدیر عاملی این باشگاه، تاکید کرد: از روز اول هم گفته‌ام که اگر تیم بخواهد موفق باشد، باید شوک مدیریتی به باشگاه وارد شود. من مخالف حضور رویانیان بودم، اما حالا او عضو هیات مدیره هم شده که مهم نیست. حالا که این اتفاقاتی که افتاده دیگر با هم هستیم!
 
پیشکسوت پرسپولیس افزود: رویانیان بی‌احترامی های زیادی به من کرد و من از این بابت از دستش ناراحتم، اما برای اعتلای پرسپولیس در کنار هم کار می‌کنیم و کاری به هم نداریم!
 
خوردبین در پایان درباره خبرهایی مبنی بر نقش باشگاه راه‌آهن در کنار گذاشتن رویانیان، به ایسنا گفت: فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد. همه چیز فردا بعد از جلسه مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90481

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر