1

سرمربی استقلال گفت: مجتبی جباری باید در رفتارش تجدید نظر کند

  • کد خبر : 90487
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۵۳

سرمربی استقلال گفت: مجتبی جباری باید در رفتارش تجدید نظر کند و مسائل خانوادگی را به بیرون منتقل نکند.

 امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز استقلال گفت: ابتدا باید میلاد امام زمان (عج) و پیروزی تیم ملی والیبال را تبریک بگویم. این برد نشات گرفته از بازی خوب ایرانی بود؛ یک بازی پر از هیجان که شور و هیجان خاصی بین مردم وجود داشت.
 
وی درباره شرایط استقلال عنوان کرد: تمرینات مان را پیگیری می کنیم و تمرینات کم کم شکل جدی تری به خود می گیرد. انشاالله تا هفته دیگر تیم ما کامل‌تر می شود.
 
قلعه نویی درباره اضافه شدن ملی پوشان به تمرینات این تیم اظهار داشت: از طریق باشگاه با بچه ها در ارتباط هستیم. آنها پس از بازی های پرفشار در تیم ملی نیاز به استراحت دارند و فکر می کنم از هفته دیگر اضافه می شوند.
 
سرمربی استقلال در مورد عدم حضور مهدی رحمتی و عمران زاده در تمرینات گفت: این دو هنوز با استقلال قرارداد نبسته اند و اگر قرارداد ببندند به تمرینات می آیند.
 
قلعه نویی درباره جلسه فتح الله زاده و نکونام گفت: من از این جلسه خبری ندارم و نمی دانم در این جلسه چه گذشت.
 
وی درباره بیانیه باشگاه استقلال علیه جباری عنوان کرد: جباری برای مجموعه استقلال زحمت کشیده و بازیکن بزرگی است. بازیکن هر چه بزرگتر می شود از لحاظ اخلاقی هم باید بزرگتر شود. جباری اگر کاپیتان اول استقلال نباشد، کاپیتان دوم است. از قدیم الایام و در این سی و چند سالی که من در استقلال هستم این مشکلات وجود داشته است.
 
قلعه نویی افزود: این مشکلات با صحبت کردن برطرف نمی شود. مشکلات درون خانواده را باید داخل خانواده گفت و حل کرد. اینکه بازیکن صحبتی کند و ۲۰ – ۳۰ میلیون نفر ناراحت شوند کار بازیکن بزرگی مثل جباری نیست.
 
سرمربی استقلال تاکید کرد: جباری سال ها برای فوتبال ایران و استقلال زحمت کشیده و نباید عجولانه در این مورد صحبت کرد و تصمیم گرفت. او جزو باشگاه استقلال است اما این طرف هم مدیریت باسابقه باشگاه استقلال یعنی فتح الله زاده است. فکر می کنم فتح الله زاده پرسابقه و پرافتخارترین مدیر تاریخ ایران است.
 
قلعه نویی گفت: گفتن حرف های درون خانوادگی و درز آنها به بیرون جز اینکه احساسات اعصاب مردم را به هم بریزد، نتیجه دیگری ندارد. شرایط استقلال همین است و ما خوشحالیم که برای این پیراهن تمام تلاش خود را می کنیم.
 
وی عنوان کرد: جباری در این فصل بیشتر از من پول گرفته است. من به خاطر مردم و باشگاه مسائلی را باید تحمل کنم. شرایطی که در سپاهان داشتم اینجا نداشتم اما حرفی نزدم. کار درست شده و باید خدا را شاکر باشیم که به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یافته ایم؛ در لیگ قهرمان شده ایم و به تیم ملی هم کمک کرده ایم.
 
قلعه نویی یادآور شد: اگر ما دنبال ایده آل ها هستیم که در این سی و چند ساله نبوده است. جباری بداند وضعیت استقلال در این همه سال، همین گونه است. به صراحت می گویم جباری در هیچ فصلی فصل همانند امسال دریافتی نداشته و هیچ وقت دریافتی اش تا حد امسال خوب نبوده است.
 
وی در مورد اینکه در این ماجرا وساطت می کند گفت: بحث وساطت کردن من نیست. باید نیروهای خود را حفظ کنیم اما شأن و شخصیت باشگاه ار همه چیز مهمتر است. من و امثال من می رویم اما این باشگاه می ماند. باید به مردم احترام گذاشت. جباری باید در رفتارهایش تجدید نظر کند.
 
سرمربی استقلال در مورد اردوی خارج از کشور گفت: در حال انجام کارهای مربوط به این موضوع و انجام یک بازی دوستانه هستیم.
 
قلعه نویی در خصوص بازی دوستانه با دیناموکیف اوکراین تصریح کرد: کارهای برگزاری این بازی انجام شده اما باید بینیم چه می شود، چون در فوتبال ایران در ۱۰۰ جا تصمیم گیری می شود. باید ببینم در آن ۱۰۰ جا اجازه می دهند.
 
وی در مورد این که با استقلال تسویه حساب کرده یا خیر گفت: از باشگاه طلب دارم ولی طلب ما مهم نیست، مهم این است که تیم را برای فصل بعد آماده کنیم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90487

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر