2

تیم های لیگ برتری در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور حریفان خود را شناختند.

  • کد خبر : 9178
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵

با برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در هتل آکادمی، تیم های لیگ برتری حریفان خود را شناختند. پس از برگزاری مراسم قرعه کشی جام حذفی، تیم های لیگ برتری حریفان خود را شناختند که در این بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در قسمتی از این جدول قرار گرفتند که […]

با برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در هتل آکادمی، تیم های لیگ برتری حریفان خود را شناختند.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی جام حذفی، تیم های لیگ برتری حریفان خود را شناختند که در این بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در قسمتی از این جدول قرار گرفتند که احتمال رویارویی آن‌ها در مرحله نیمه نهایی مسابقات وجود دارد.

در ابتدای مسابقات، تیم های دسته اولی باید با برنده مسابقاتی که تیم های دسته دومی و قهرمان استان ها در آن قرار دارند، بازی کنند که برنده آنها به رقابت با ۱۸ تیم لیگ برتری خواهند پرداخت.

از بین تیم های لیگ برتری در یک گروه دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان و در گروه دیگر دو تیم داماش گیلان و نفت تهران، باید در مرحله یک هشتم نهایی با هم‌ بازی کنند.

پرسپولیس تهران نیز در مرحله یک هشتم نهایی باید با برنده تیم مس رفسنجان و یکی از تیم های دسته دومی بازی کند که در صورت پیروزی احتمال این ‌که در مرحله یک چهارم نهایی با ذوب آهن بازی کند، وجود دارد.

مسابقات جام حذفی، در دو گروه ۵۲ تیمی برگزار خواهد شد که بیشتر تیم های قدرتمند لیگ برتری از جمله استقلال،‌ پیروزی، سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و سایپا در یک طرف این گروه بندی قرار دارند و با این حال از بین تیم های استقلال و پرسپولیس فقط یکی از آن‌ها می‌تواند در فینال حضور داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر