2

با دستور وزیر ورزش و جوانان نام ایرانسل از لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس حذف شد.

  • کد خبر : 9190
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵

نام اپراتور دوم تلفن همراه ‘ایرانسل – mtn’ با دستور وزیر ورزش و جوانان از لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس حذف شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به مانند گذشته با نام خلیج همیشه فارس برگزار خواهد شد و هیچ پسوند دیگری نخواهد داشت. پیشتر مسوولان سازمان لیگ […]

نام اپراتور دوم تلفن همراه ‘ایرانسل – mtn’ با دستور وزیر ورزش و جوانان از لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به مانند گذشته با نام خلیج همیشه فارس برگزار خواهد شد و هیچ پسوند دیگری نخواهد داشت.

پیشتر مسوولان سازمان لیگ برتر در اقدامی ناگهانی با امضای قراردادی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان ، نام لیگ برتر ایران دوره یازدهم را از خلیج فارس به جام ایرانسل تغییر داده بودند.
این تغییر نام واکنش‌های منفی گسترده ای به همراه داشت و اهالی ورزش و بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این تغییر نام ناراحتی خود را ابراز کردند.

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان پس از اطلاع ضمن مخالفت با این اقدام ؛ دستور پیگیری این موضوع را داد و در نهایت مقرر شد مسابقات لیگ برتر ایران صرفا با همان نام خلیج همیشه فارس که برگرفته از تاریخ و فرهنگ کهن این سرزمین بوده و به واقع هویت تاریخی کشورمان را نشان می‌دهد،برگزار شود.
پژمان نیاکی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افزود: وزیر ورزش هفته گذشته این دستور را صادر کردند و خواهان اجرای آن در مسابقات لیگ برتر ایران شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر