1

آقای رویانیان، ما را به شام دعوت کنی، پولش را هم می‌گیری؟

  • کد خبر : 92510
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اطرافیان رویانیان به او مشاوره غلط می‌دهند چون ما دیروز رو‌بروی هم نشستیم اما او این حرف‌ها را نزد.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده:یکی از پورشه‌های آقایان هر روز در تمرین استقلال است!/ به رویانیان مشاوره غلط می‌دهند

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات محمد رویانیان که گفته بود برخی به دنبال جریانات انحرافی هستند، اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. ما که در دیروز در برنامه زنده تلویزیونی صحبت‌هایمان را رو در رو مطرح کردیم چرا دیروز واکنشی نشان ندادید؟

فتح‌الله‌زاده تأکید کرد: حتی زمانی که بهرام شفیع بخش‌های مختلف این برنامه را پخش می‌کرد رویانیان واکنشی به حرف‌های من نداشت اما امروز یکباره مصاحبه کرد.احساس می‌کنم دوستانی که به او مشورت می‌دهند در بد زمانی این کار را انجام دادند و ای کاش رویانیان در بین برنامه تماس می‌گرفت و به مشاورانش می‌گفت که چه پاسخی به صحبت‌های من بدهد!

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس، تصریح کرد: من از دیروز تا به امروز حرف دیگری نزده‌ام اما سؤال من از رویانیان این است مگر شما معنی دعوت را نمی‌دانی؟اگر می دانی چرا سفسطه می کنی؟ اینکه استقلال را دعوت کرده اند و خواسته اند به اوکراین برود به این معنی است که هزینه‌هایش را از ما بگیرند؟‌ آیا وقتی شما ما را به شام دعوت می‌کنی پولش را از ما می‌گیری؟ اگر حرف شما این است پس من چیزی نگویم بهتر است.

وی تاکید کرد: اینکه من حرف از پورشه زدم ساختگی نبوده و برای این پورشه‌ها سند دارم. یکی از همین پورشه‌ها هر روز به محل تمرین ما می‌آید و می‌رود. من به بازیکنان و سرمربی محترم باشگاه پرسپولیس ارادت ویژه‌ای دارم به خصوص به علی دایی که همیشه حامی او بودم احترام می‌گذارم و هرچه که آنها بگیرند حقشان است اما صحبت من این است که اگر چیزی به بازیکن بدهیم قایم کردن و مخفی کردن ندارد. همانطور که دیدید من خودروی لکسوسم را به بازیکن دادم و آن را هم رسانه‌ای کردم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه تأکید کرد: اگر من نسبت به صحبت‌های دیروز یک کلمه اضافه بر سازمان می‌گفتم آن وقت رویانیان جواب می‌داد ولی من از اطرافیان این دوست عزیز می‌خواهم که به او مشاوره غلط ندهند. درست است که رویانیان گفت ماندن را از من یاد گرفته اما اینگونه رفتارها درست نیست. بهتر است رویانیان در راستای همان فرمایشات مقام معظم رهبری در گفتمان هایش دقت کند. چون همان طور که من قول داده بودم ادبیاتم را تغییر دادم.

به گزارش فارس، فتح‌الله‌زاده درخصوص صحبت‌هایش مبنی بر جایگزینی مناسب برای جباری گفت: همین حالا هم برای او جایگزین داریم چون سال گذشته در نیم‌فصل اول جباری را در اختیار نداشتیم اما به فکر این هستم که یک بازیکن خارجی را به تیم اضافه کنم. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و از عوامل، پیشکسوتان و مسئولان باشگاه استقلال و معاونانم می‌خواهم که علیه جباری مصاحبه نکنند چون او برای این باشگاه زحمت کشیده است.

وی همچنین ضمن احتمال تمدید قرارداد ساموئل در خصوص خسرو حیدری نیز گفت: این بازیکن یک پیشنهاد خوب دارد و به قطر می‌رود. از همین رو امروز با او صحبت کردم و به او گفتم که شرایط تیم قطری را هم بررسی کند اما مطمئن هستم حیدری با ما می‌ماند و در استقلال بازی خواهد کرد.

مدیرعامل استقلال در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر هزینه‌های سفر اوکراین مطرح می‌شود، گفت: نیمی از این هزینه‌ها را هواداران و نیم دیگر را تیم دعوت کننده متقبل شده است.من از دوستان سؤال می‌کنم مگر وقتی که به روسیه رفتند مسئولان روبین‌کازان هزینه بلیت آقایان را پرداخت کردند؟ دوستان بهتر است غصه ما را نخورند چون قرار شد که ما تبلیغ یک هواپیمایی را روی پیراهنمان بزنیم و در عوض پول بلیت سفر به اوکراین را پرداخت نکنیم ما راهکار زیاد داریم به شرطی که دوستان به فکر خودشان باشند و به ما ایده ندهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر