3

دولت تصمیم گرفته ریالی هم بر قیمت سوخت اضافه نکند

  • کد خبر : 98417
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴

معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور با اعلام اینکه مقاومت اقتصادی استراتژی مقابله با دشمن است،گفت: در قانون بودجه افزایش ۳۸ درصدی قیمت سوخت به دولت اعلام شد ولی دولت تصمیم گرفت ریالی بر قیمت سوخت اضافه نکند تا فشار اقتصادی بر مردم تحمیل نشود.

محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) رشت با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید تصمیم گرفتند تا امروز با یک برنامه‌ریزی منسجم در مراسم عبادی-سیاسی جمعه شرکت کرده و ارادت خود را به مردم ابراز کنند.

سخنگوی دولت با اشاره به وظیفه ذاتی دولت برای استیفای حقوق ملی گفت: پیشرفت و توسعه ایرانی اسلامی با برنامه‌ریزی دقیق بودجه‌بندی و نظارت بر مدیریت کشور محقق می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز بسیجیان، سپاهیان و مردم در مقابل دشمن متحد شده‌اند اظهار کرد: مقاومت اقتصادی در برابر دشمن استراتژی دولت و ملت است.

وی با بیان اینکه این نظام مرهون خون شهدا، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد:‌ مقاومت اقتصادی راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمن بوده و اینجانب سرباز کوچکی برای مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن هستم.

نوبخت با اشاره به برنامه‌ریزی دولت تدبیر و امید گفت: برنامه‌ریزی مناسب برای معیشت مردم در دستور کار دولت بوده و خدمتگزاران مردم بدون فوت وقت کار را آغاز کرده و شاهد بودیم که کابینه نیز علیرغم فرصت دو هفته‌ای رئیس‌جمهور همان روز اول معرفی شد.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف برای برنامه‌ریزی و بهبود معیشت مردم در ۱۰۰ روز اول کاری دولت تدبیر و امید گفت: در قانون بودجه افزایش ۳۸ درصدی قیمت سوخت به دولت اعلام شد ولی دولت تصمیم گرفته ریالی هم بر قیمت سوخت اضافه نکند تا فشار اقتصادی بر مردم تحمیل نشود.

افق /تسنیم:وی با اشاره به قانون بودجه و جذب ۲۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد افزود: با توجه به بودجه سه‌دوازدهم نمی‌توان این میزان را در سال محقق کرد و در همین راستا لایحه اصلاحی بودجه با هدف ثبات اقتصادی به مجلس ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار بودجه قبل از ۱۵ آذر به مجلس ارائه می‌شود و نمایندگان مردم و دولت با همت خود کاری جدید را آغاز خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر