گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار خطي غیره » حوادث
ساعت : ۲۲:۱۹
شناسه : 14567
تاریخ : ۰۱ مهر ۱۳۹۰
کشته شدن ۴۴ نفر از هموطنانمان در طی دو روز تعطیلی

سرهنگ محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس اظهار داشت: برای کنترل تردد از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ امروز و فردا تردد در مسیر کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ شب امروز و فردا حرکت خودروها از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود. وی ادامه […]

سرهنگ محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس اظهار داشت: برای کنترل تردد از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ امروز و فردا تردد در مسیر کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ شب امروز و فردا حرکت خودروها از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ در محور هراز از ساعت ۱۲ ظهر تا  ۲۴ امروز و فردا از انتهای رودهن به آب‌اسک عبور وسایل نقلیه ممنوع و از ۱۴ و ۳۰دقیقه تا ۲۴ امروز و فردا مسیر به سمت آب‌اسک یک طرفه است.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به تصادفات صورت گرفته در جاده‌های کشور طی دیروز و امروز گفت: تاکنون ۴۴ نفر از هموطنانمان جان خود را در سر صحنه تصادف از دست داده‌اند.

وی بیان داشت: ۲۴ درصد تصادفات به دلیل انحراف به چپ، ۲۱ درصد عدم توجه به جلو و ۱۹ درصد تخطی از سرعت مطمئنه علت تصادفات طی این دو روز بوده است.

مهماندار ادامه داد: سهمگین‌ترین تصادف رخ داده طی این دو روز در استان یزد به وقوع پیوست که به دلیل انحراف به چپ یک دستگاه سمند در ساعت ۳٫۵ بامداد رخ داد و در ان ۶ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند.

وی گفت: محورهای شمالی طی امروز و فردا با بار شدید ترافیکی رو به رو می‌ شوند لذا از مسافران تقاضا داریم در صورت امکان برگشت خود را به روزهای یکشنبه و دوشنبه موکول کنند و اگر این امکان برایشان وجود ندارد با شکیبایی به بازگشت اقدام کنند.