گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فرهنگی » موسیقی » ه-سایر حوزه ها
ساعت : ۲۱:۴۶
شناسه : 152482
تاریخ : ۲۵ دی ۱۳۹۳
اشکهای محمد علیزاده در شب تولدش روی صحنه +تصویر

حمد علیزاده خالق آلبوم «دلت با منه» پس از حدود سه ماه در تهران روی صحنه رفت. «محمد علیزاده» طی شش سانس برنامه خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی گلچینی از قطعات محبوب و تک قطعات چند وقت اخیرش را اجرا کرد.

شنیده شدن اولین نت‌های قطعه «جاده یک‌طرفه» باعث شد تا دیگر هیچ کسی در سالن روی صندلی خود آرام و قرار نداشته باشد. از اشک ها که بگذریم تشویق های بی‌امان حضار نشان از محبوبیت خواننده جوانی بود که هنوز هم رفتنش باور کردنی نیست. چراغ درون کیوسک تلفن روشن شد و همه گمان می‌کردند که محمد علیزاده از درون آن خارج شود اما او از سمت دیگر استیج و در تاریکی وارد صحنه شد. او بخش‌هایی از جاده یک‌طرفه را رو به LED استیج و در حالی که فتوکلیپی از زنده یاد «مرتضی پاشایی» پخش می‌شد، خواند و چند مرتبه هم دستش را به سمت آسمان بلند کرد.
اما سورپرایز اصلی پس از این اثر بود. ناگهان تمامی چراغ های سالن خاموش شد و ویدئوی خوش ساختی بر روی نمایشگرهای سالن نقش بست. ابتدا پدر و مادر محمد علیزاده تولد او را تبریک گفتند. در ادامه چهره هایی نظیر «فرزاد حسنی»، «میلاد ترابی»، «مهرداد و کیوان کاظمیان»، «ژیلا صادقی»، «نفیسه روشن»، «مهرداد صدیقیان» و «سیاوش خیرابی» و… هر کدام در پیام های ویدئویی جداگانه تولد این خواننده را تبریک گفتند.