گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۴:۳۱
شناسه : 161055
تاریخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
تاج: کار آنهایی که در تبریز نتیجه را اشتباه اعلام کردند مورد تأیید نیست

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: کار آنهایی که در ورزشگاه یادگار امام نتیجه بازی با سپاهان را اشتباه اعلام کردند، مورد تأیید نیست.

اتفاقاتی که در ورزشگاه یادگار امام در ۷ دقیقه پایانی بازی تراکتورسازی و نفت تهران رخ داد هجمه ها را به سمت مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برده و به او معترض شده اند که سازمان لیگ قصد داشته سپاهان قهرمان شود.

البته در شرایطی که تلویزیون همه بازی ها را به طور مستقیم نشان می داده نشر اشتباه نتیجه بازی در ورزشگاه خود جای سوال دارد.

در همین خصوص مهدی تاج در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در ارتباط با اینکه پیش از این بازی باشگاه تراکتورسازی نسبت به انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور معترض بوده اظهار داشت: من در این خصوص با آقای کفاشیان صحبت کردم. او هم با فغانی صحبت های لازم را انجام داده بود ضمن اینکه انتخاب داوران دست سازمان لیگ نیست. من در تماسی تلفنی که با آقای ششگلانی رئیس هیات فوتبال تبریز هم داشتم به او گفتم که صحبت های لازم هم شده است.

وی در مورد پیش بینی سازمان لیگ برای جشن قهرمانی چه بوده و چرا در پایان بازی تراکتورسازی و نفت این اتفاقات رخ داد عنوان کرد: پیش بینی ما برای قهرمانی تبریز بود و حتی استیج قهرمانی که به تبریز فرستاده بودیم بزرگتر از استیج در اصفهان بود. تا آخرین لحظات هم مدام درحال تنظیم برنامه های جشن بودیم. حتی تلفنی در حال صحبت با تبریز بودیم که چه کسانی برای اهدای مدال روی استیج بروند. من کار کسانی که خبر اشتباهی بابت نتیجه سپاهان دادند را تایید نمی کنم و از مسئولان خواسته ام که این مسئله را پیگیری کنند.

تاج در مورد هواداران تراکتورسازی که روز گذشته احساس بدی داشتند گفت: هواداران تراکتورسازی افتخار فوتبال ایران هستند. باور کنید که همه تیم ها از نظر سازمان لیگ به یک چشم دیده می شوند اما این را بگویم با توجه به حضور پرشور هواداران تراکتورسازی در بازی های این تیم اگر آنها قهرمان می شدند سازمان لیگ در AFC امتیاز بیشتری هم می گرفت و این را گفتم تا آنهایی که شایبه ای دارند آن را از ذهن خود پاک کنند.