گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » دولت » سیاسی » فوتبال » ورزشی » ویژه
ساعت : ۲۰:۲۱
شناسه : 197115
تاریخ : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
گودرزی: به تمرین استقلال آمدم اما هر دو تیم را به یک چشم نگاه می‌کنیم/به حاشیه‌ها توجه نکنید

وزیر ورزش در جمع مربیان و بازیکنان استقلال ادعا کرد هر دو تیم پرطرفدار را به یک چشم نگاه می‌کنم.

خبرگزاری فارس: گودرزی: به تمرین استقلال آمدم اما هر دو تیم را به یک چشم نگاه می‌کنیم/به حاشیه‌ها توجه نکنید

 محمود گودرزی بعد از حضور در تمرین استقلال و استقبال توسط منصوریان به جمع بازیکنان در میانه زمین رفت و حدود ۱۰ دقیقه با آنها صحبت کرد. وزیر ورزش در ابتدای سخنانش خطاب به استقلالی‌ها گفت: خسته نباشید به شما می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشید. از شما می‌خواهم به حواشی و مسایلی که عنوان می‌شود توجه نکنید و کارتان را ادامه بدهید. ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کنیم و حامی هر دو تیم هستیم. من هم سعی می‌کنم هر دو تیم را با توجه به طرفدارانی که دارند به یک چشم نگاه کنم اما یادتان نرود که شما در قبال مردم و هواداران‌تان مسئولیت دارید.

وی ادامه داد: امروز به محل تمرین آمدم تا از وضعیت شما و مشکلات‌تان با خبر باشم که در این لحظه افتخاری سرپرست باشگاه استقلال از منصوریان سرمربی تیم خواست که حرف‌هایش را مطرح کند.

منصوریان خطاب به وزیر ورزش گفت: دوست دارم رحمتی در ابتدا صحبت کند که دروازه‌بان استقلال شرایط زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و کمپ زنده‌یاد حجازی را به وزیر ورزش توضیح داد همچنین خواست که شرایط برای زمین تمرین مناسب برای استقلال مهیا باشد که وزیر ورزش قول داد این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش فارس، همچنین سیدرضا افتخاری از وزیر ورزش خواست تا شرایط برای حل مشکل زمین چمن ورزشگاه امام رضا مهیا شود و در صورت امکان این زمین از چمن مصنوعی تبدیل به چمن طبیعی شود.

همچنین در ادامه به رحمتی و منصوریان که سید حسین حسینی را به عنوان تازه داماد استقلال معرفی کردند و از او خواستند به این دروازه بان جوان پاداش بدهد که این موضوع با خنده وزیر ورزش روبه رو شد.

هنگامی که وزیر ورزش با تکان دادن سر تلویحا موافقت کرد بازیکنان استقلال برای وزیر ورزش دست زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر ورزش از کنار زمین نظاره‌گر تمرینات تاکتیکی آبی پوشان شد.