گروه : تلخند
ساعت : ۱۴:۳۰
شناسه : 20040
تاریخ : ۲۱ آبان ۱۳۹۰
با لات‌ها چگونه رفتار کنیم؟!

شیپورچی به عنوان کارشناس امور لاتی امروز در خدمت خوانندگان بود و به سؤالات شما پاسخ داد. س: بهترین راه تنبیه یک لات چیست؟ ج: می‌توان برای لات مورد نظر حقوق مادام‌العمر در نظر گرفت و به هیچ وجه ازش شکایت نکرد. بهتره ایشون رو بفرستید لندن تا درس بخونه شاید سر به راه بشه! […]

شیپورچی به عنوان کارشناس امور لاتی امروز در خدمت خوانندگان بود و به سؤالات شما پاسخ داد.
س: بهترین راه تنبیه یک لات چیست؟
ج: می‌توان برای لات مورد نظر حقوق مادام‌العمر در نظر گرفت و به هیچ وجه ازش شکایت نکرد. بهتره ایشون رو بفرستید لندن تا درس بخونه شاید سر به راه بشه! یادتون باشه لاتها باید هرچه خواستن بهشون بدید و الا لات بازی درمیارن!
س: بنده یک لات سیاسی قدیمی هستم که دیگر لات بازی‌هایم کسی را نمی‌ترساند، تا کنون چند نعره و عربده سیاسی کشیده‌ام و کسی نترسیده. ملت هم به من توجهی نمی‌کنند. به نظر شما چکار کنم؟
ج: شما بهتر است ظاهراً و بنا بر مصلحت، خود را بازنشسته کنید تا مردم فکر کنند شما از گود خارج شده اید. آنگاه نوچه‌های کارآزموده خود را که جوانتر و چابکتر هستن و کمتر صبغه لات بازی میان مردم دارند وارد صحنه کنید و آنگاه با تجربیات خودتان آنها را هدایت کنید. مطمئن باشید به اهداف خود می‌رسید!
س: بنده چندین بار برای احمدی‌نژاد لات بازی درآوردم و ایشان را تهدید کردم ولی ایشان متأسفانه از واژه سخیف و توهین‌آمیز «پهلوان پنبه» برای من استفاده می‌کند. توصیه شما چیست؟
ج: متأسفانه ایشان از زمانی که روی کار آمده به تمام رسم و رسومات و آداب زیبای دنیای سیاست پشت پا زده‌اند و حتی احترام لات و پوتای بزرگ را نیز نگه نمی‌دارند. به نظر من اشکال از خودتان است و اصلاً عددی نیستید.
س: بنده چند بار احمدی‌نژاد را تهدید به باج خواهی کردم و حتی چند بار خواستم از ایشان زورگیری کنم که موفق نشدم. کمکم کنید؟
ج: بهتر است با چند لات ناکام و ناچیز متحد شوید و صداشو درنیارید!