گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » دفاعی و امنیتی » سیاسی » ویژه
ساعت : ۱۲:۰۱
شناسه : 208209
تاریخ : ۱۴ دی ۱۳۹۵
پدافند هوایی فقط به سامانه‌ها و سیستم‌های فنی و دفاعی خود بسنده نمی‌کند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش، خاطرنشان کرد: به برکت حضور و فعالیت پژوهشگران خوب کشور ما می‌توانیم در مقابل تهدیدات مختلف روز دنیا علیه کشور بایستیم و با آنها دست و پنجه نرم کنیم.

امیر سردار اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره پژوهش و تکریم از پژوهشگران برتر این قرارگاه در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: تمام دستاوردهای پدافند هوایی اعم از سیستم‌های راداری،‌ موشکی و شنود اطلاعاتی همگی به واسطه تحقیقات و پژوهش‌های پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی تحقق یافته است.

وی تأکید کرد: به برکت حضور و فعالیت پژوهشگران خوب کشور ما می‌توانیم در مقابل تهدیدات مختلف روز دنیا علیه کشور بایستیم و با آنها دست و پنجه نرم کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، گفت:‌ فرمانده پدافند هوایی ارتش در ادامه توجه به سه بخش حامیان پژوهش،‌ پژوهشگران و خروجی پژوهش‌های آنها را از جمله اقدامات انجام شده در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء برشمرد.

وی با اشاره به ملاک‌ها و معیارهای انتخاب نفرات برگزیده در این جشنواره، گفت: فکر خوب، خواست مجدانه و نیاز سازمانی از ملاک‌های انتخاب پژوهشگران برتر در نخستین جشنواره پژوهش قرارگاه پدافند هوایی بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی فقط به سامانه‌ها و سیستم‌های فنی و دفاعی خود بسنده نمی‌کند بلکه به پژوهش‌های حوزه‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی نیز نیازمند است و در این زمینه نیز اقداماتی انجام می‌دهد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، با اشاره بازدید جمعی از نمایندگان مجلس از نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی با بیان اینکه اکثر نمایندگان خود در هشت سال دفاع مقدس حضور و نقشی پررنگ داشته‌اند،‌ خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس می‌دانند که خط مقدم دفاعی نیاز واقعی کشور برای آینده و در مقابل مقابله با تهدیدات و حملات، پدافند هوایی است. در همین راستا امیدواریم که نمایندگان بیش از پیش در حمایت از پدافند هوایی همت کنند.

اسماعیلی در پایان از نمایندگان مجلس به خاطر تقدیر از برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ از سوی قرارگاه پدافند هوایی ارتش تقدیر کرد.

افق نیوز