گروه : آخرین اخبار » آسیا ، اقیانوسیه » اخبار خطی » بین الملل
ساعت : ۱۱:۴۲
شناسه : 208772
تاریخ : ۲۲ دی ۱۳۹۵
ادای احترام دیپلمات های مقیم برونئی به مقام آیت الله هاشمی رفسنجانی

جمعی از شخصیت های سیاسی و مقامات دیپلماتیک کشورهای خارجی مقیم برونئی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور جنوب شرق آسیا و امضا دفتر یادبود، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

 

به گزارش ایرنا، این دفتر یادبود از روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفارت ایران در برونئی گشوده شد و امروز چهارشنبه نیز برپاست.
معاون وزیر امور خارجه برونئی و سفرای مقیم کشورهای چین، روسیه، آلمان، پاکستان، تایلند، مالزی، تیمور لسته، میانمار، قطر، فیلیپین، بنگلادش، ترکیه، اندونزی، لائوس، کویت، هند و سنگاپور نیز امروز دفتر یادبود را در سفارت جمهوری اسلامی ایران در برونئی امضا کردند.
دیپلمات های بلندپایه کشورهای مختلف در برونئی در یادداشت های خود در این دفتر یادبود ضمن ابراز همدری با ملت ایران نسبت به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شخصیت و چهره تاثیرگذار در جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.
سفرای کشورهای مختلف در دیدار با ‘عبدالحمید فکری’ سفیر ایران در برونئی نیز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
پرچم جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در برونئی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به صورت نیمه افراشته درآمده است.