گروه : ویژه انتخابات » یادداشت
ساعت : ۱۶:۳۰
شناسه : 217002
تاریخ : ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
آقای روحانی !کاش حداقل حرمت لباستان را نگه می داشتید

سیدجواد میربابایی – کارشناس ارشد مسائل استراتژیک

امام علی (ع):
«ایاک و مصادقه الکذاب فانه کالسراب، یقرب علیک البعید، و یبعد علیک القریب»(۱۵)
” از دوستی با دروغگو بپرهیز که او همچون سراب است، دور را در نظر تو نزدیک و نزدیک را دور می‏سازد” .
امروز صبح در نشست خبری رئیس جمهور یکی ازخبرنگاران از دکتر روحانی پرسید: در وعده انتخاباتی وعده حل مشکلات اقتصادی مردم را دادید و گفتید در برنامه های من برنامه مدون ۱۰۰ روزه ای برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد اما ۳۰ اسفند سال گذشته پس از حدود چهار سال گفتید ۱۰ دولت بعدی هم نخواهند توانست مشکلات را حل کند چه اتفاقی افتاده که نظر شما تغییر پیدا کرد؟

و روحانی پاسخ داد: چهار سال است منتظرم این سؤال را بپرسند تا این دروغ را روشن کنم. ۴ سال منتظر پاسخ به این دروغ بزرگ بودم که برخی رسانه ها به نقل از من می گفتند که گفته ام ۱۰۰ روزه مشکل اقتصادی ایران را حل می کنم! مگر آدم بی‌عقل باشد که چنین وعده‌ای بدهد. مگر می‌شود همه این مشکلات را حل کرد؟

بار دیگر خارج از لطف نخواهد بود مشاهده فیلم سخنان انتخاباتی رئیس جمهور در سال ۹۲:

 همانطور که مشاهده فرموده اید، رئیس جمهوری در برنامه های تبلیغاتی خود در سال ۹۲ گفته بود: “در برنامه میان مدت علاوه بر برنامه برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی و امور فرهنگی برنامه کوتاه مدت یک ماهه و ۱۰۰ روزه وجود دارد می توانیم در یک زمان کوتاه تحول اقتصادی در کشور به وجود آوریم و در آن تحول اقتصادی بتوانیم با ایجاد یک دوره تنفس به کارخانه ها و مراکز تولیدی که مشکل دارند، مشکلات آنها را در مدت کوتاه حل و فصل کنیم”.
اینکه رئیس جمهور ایران اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری  به جای عذرخواهی از قصورها و وعده های انجام نشده ، مقابل دوربین ها در اقدامی تهاجمی تمام وعده های داده شده را به ورطه فراموشی می سپارد و حتی منتقدین و رسانه ها را متهم به دروغگوئی می کند باعث تاسف فراوان است اما نکته قابل تامل بی اخلاقی صورت گرفته و نادیده گرفتن مجدد شعور مردمی است که از دروغگوئی و نادیده گرفتن حقوقشان توسط رژیم منحوس پهلوی به انقلاب اسلامی روی آوردند و در این راه خون های جوانان خود رو نثار کردند تا امروز رئیس جمهورشان راست راست به دوربین نگاه کند و رسانه ها را متهم به دروغگوئی کند.
آقای رئیس جمهور ! دروغ بد است خیلی هم بد است اصلاً دروغگو دشمن خداست از قدیم هم گفتند دروغ منشا تمام زشتی ها و پلشتی هاست  پس حداقل حرمت لباستان را نگه دارید!