گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » دولت » سیاسی » ویژه
ساعت : ۱۰:۳۸
شناسه : 217762
تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۳۹۶
با وعده و وعید نمی‌توان کشور را اداره کرد

وزیر بهداشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و تاکید بر توجه به اخلاق، گفت: پس از دهه‌ها تجربه مملکت‌داری، دیگر می‌دانیم با وعده و وعید و تبلیغات، شاید بتوان برای مدتی بر موجی سوار شد، اما نمی‌توان کشور را اداره کرد.

وزیر بهداشت

به گزارش ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در مطلبی با عنوان “انتخابی به بلندای نام ایران زمین” در کانال تلگرامی خود آورده است:« پایان فرصت نام‌نویسی نامزدهای ریاست جمهوری و آغاز بررسی صلاحیت‌ها، گام‌های نخست برای بزرگ‌ترین انتخاب ملتی بزرگ است که با گمانه‌زنی‌ها و شایعات آغاز شد و امید می‌رود با حضور چهره‌های سرشناس عرصه سیاست، با درایت ادامه یابد؛ چرا که اداره کشور، نیاز به مدیری دارد که تدبیر و تجربه‌اش در شرایط سخت و دشوار محک خورده و ایمان، دانش، توان، امانتداری، غیرت و عشقش به ملت و میهن و اسلام و انقلاب در عرصه عمل رخ نموده باشد.

پس از دهه‌ها تجربه مملکت‌داری، دیگر می‌دانیم با وعده و وعید و تبلیغات، شاید بتوان برای مدتی بر موجی سوار شد، اما نمی‌توان کشور را اداره کرد و در شرایط خاص امروز جهان و منطقه، جمهوری اسلامی ایران را از میان امواج پرخروش و متلاطم سیاست و اقتصاد و فرهنگ، سلامت به ساحل پیشرفت و سربلندی رساند.

امید که توجه به اخلاق، پرهیز از تخریب دیگران و دوری از شعارگرایی، هدف همه داوطلبان تکیه زدن بر کرسی ریاست قوه مجریه باشد.

مردم شریف ایران هم باید توجه داشته باشند، اجرایی شدن هر اراده و تصمیم جمعی تنها از مسیر قانون، حضور فعال و مشارکت در تعیین سرنوشت خودمان می‌گذرد و در این راه، انتخابات پیش‌رو نه‌تنها فرصت برگزیدن شایسته‌ترین فرد برای بالاترین مقام اجرایی کشور است که تعیین کننده مسیر آینده انقلاب و انتخابی است به بلندای نام ایران زمین.»