گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۲:۴۲
شناسه : 218132
تاریخ : ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
امیر قلعه نویی در این فصل شکست +تصویر

پسر سرمربی تراکتورسازی بر این باور است که امیر قلعه نویی در فصل جاری لیگ برتر ضربات زیادی را متحمل شده است.

امیر قلعه نویی در این فصل شکست/عکس

به گزارش افق نیوز،هوتن قلعه نویی در یادداشتی که پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال منتشر کرده،سعی کرده زوایایی از اتفاقات رخ داده در فصل جاری را به صورت کد وار بنویسد.

در این یادداشت آمده است:

خسته نباشی دلاور،خداقوت پهلوان

ثانیه شماری می کنم زودتر این سال سخت تمام شود، پیر شدی، شکسته شدی ، با تبر به ریشه ات افتادند،هر کس آمد ضربتی زد و رفت… امسال نگذاشتند، نیم فصل فهمیدند در میدان شاید تاب رقابت نداشته باشند و ممکن است تکه های پازلشان را برهم بزنی.

پدرم می خندی اما می دانم و حس می کنم چقدر خسته ای، یک کتاب حرف داری اما چند کلمه اش را هم نمی گویی، هدف شما بودی و هستی، زدند به هدف، جلوی حرکت تیمت را گرفتند تا جایی که نتوانی یازده بازیکن را به زمین بفرستی، مبارکشان باشد، امشب هم گذشت، چه حس و حال داشتی میان تعهد و عشق، دستانت خالی بود، حریف قدرتمند و نامش ، یادش تداعی گر خاطراتی شیرین و پر افتخار، هر چه بود گذشت … شما از این رقابت ها بسیار دیده ای… خسته نباشی دلاور، خداقوت پهلوان. به قول خودت برد و باخت ها تمام می شود و این اخلاق است که می ماند، خدا هوایت را دارد، دعای هوادارانت را همیشه احساس می کنم.دوستت دارم و تا ابد مایه افتخار من هستی پدر عزیزم.