گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۰:۰۰
شناسه : 218167
تاریخ : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
مهاجمان استقلال مقابل تراکتورسازی بی‌دقت بودند/این تیم باید بخواهد تا نایب قهرمان شود

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت:مهاجمان استقلال در دیدار با تراکتورسازی بی دقت بودند و موقعیت‌های خوبی را از دست دادند.

 

خبرگزاری فارس: نوازی:مهاجمان استقلال مقابل تراکتورسازی بی‌دقت بودند/این تیم باید بخواهد تا نایب قهرمان شود

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،درخصوص بازی استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: به نظرم استقلال باید بازی را می‌برد و یکی،دو موقعیت تک به تک را تبدیل به گل نکرد. نمی‌دانم چرا بازیکنان و مهاجمان تیم در آن صحنه‌ها اینقدر مکث می‌کردند و بی دقت بودند،ولی فوتبال همین است که اگر موقعیت‌ها را تبدیل به گل نکنی، حتماً گل می‌خوری.

وی افزود:استقلال هفته آینده با پدیده بازی دارد و در هفته آخر باید به مصاف سپاهان برود که هر دو بازی سخت است،از طرفی بازی‌های تراکتورسازی هم بسیار سخت خواهد بود و فکر می‌کنم با روندی که استقلال در پیش گرفته است، می‌تواند نایب قهرمان شود به شرط آنکه خودشان بخواهند.

نوازی تأکید کرد: استقلال مقابل تراکتورسازی هم خوب دفاع کرد و هم خوب حمله کرد، اما در یک صحنه تمرکز کافی را نداشت و فکر می‌کنم رحمتی در آن صحنه تلاشش را کرد ولی نتوانست توپ را بگیرد. شاید هم او دید مناسبی نداشت و هافبک‌ها، ضربه‌زننده را خوب پرس نکردند.

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند نایب قهرمان شود، گفت: کادر فنی باید طوری برنامه‌ریزی کند که دو بازی آینده را با هدف پیش ببرد. منصوریان سرمربی تیم بزرگی است و طبیعتاً این موضوع را می‌داند. ابتدا استقلال باید به مصاف الاهلی برود و سپس فکر آن مسابقه باشد.

وی در خصوص اینکه به اعتقاد وی این تیم چقدر نیاز به جذب بازیکن برای فصل آینده دارد، گفت: چند نفری هستند که از لحاظ توانایی در شرایط خوبی هستند و من مطمئن هستم که استقلال تغییر و تحول خواهد داشت، ولی من امیدوارم منصوریان اشتباهاتی که در ابتدای فصل برای جذب چند بازیکن داشت را تکرار نکند. به طور مثال آنها ابتدای فصل بازیکنانی گرفتند که مصدوم بودند و از لحاظ کیفی هم کمک چندانی به تیم نکردند. یکسری بازیکن هم بودند که وقتی بازی نمی‌کردند ناراحت می‌شدند، این اشتباهات دیگر نباید تکرار شود. او باید یک تیم جوان درست کند که هم در ایران و هم در آسیا موفق شود.

نوازی در خصوص اینکه هر سال در آستانه فصل نقل و انتقالات صحبت از بازگشت تعدادی از بازیکنان که در لیگ‌های دیگر حضور دارند به استقلال مطرح می‌شود و از طرفی هر روز صحبت از ترکیدن یک بمب در این تیم شنیده می‌شود، گفت: سال گذشته که در کادر فنی حضور داشتیم، تصمیم گرفتیم کاری کنیم که البته این فرصت به ما داده نشد. ما می‌خواستیم کل تیم را جوان کنیم و حتی یکی، دو بازیکن را در لیگ یک زیرنظر گرفته بودیم. همین حالا در لیگ‌های پایین بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند پیراهن استقلال را بپوشند. بعضی بازیکنان هم استثنایی هستند، ولی ما در این سال‌ها اصلاً ستاره نداشتیم. بازیکنی که بتواند کار را برای تیم دربیاورد و یک‌تنه جور بکشد، الان هم همه جوان‌گرایی می‌کنند و من مطمئن هستم منصوریان افرادی را دارد که نفرات با استعداد را به او معرفی کنند. نفراتی که چند سال بعد یا نهایتاً با چند بازی در لیگ برتر مثل جوانان امسال استقلال باشند.