گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۵:۱۰
شناسه : 218193
تاریخ : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
عصبانیت منصوریان و جلسه با بازیکنان اصلی استقلال/ جشن قهرمانی پرسپولیس سوژه شد + تصاویر

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال پس از شکست این تیم مقابل تراکتورسازی در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

 

خبرگزاری فارس: عصبانیت منصوریان و جلسه با بازیکنان اصلی استقلال/ جشن قهرمانی پرسپولیس سوژه شد + تصاویر

به گزارش افق نیوز، تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز تمرینات خود را برای بازی با الاهلی امارات پیگیری کرد.

تمرین امروز با سوت محمد خرمگاه آغاز شد و علیرضا منصوریان با اندکی تأخیر به کمپ زنده‌یاد حجازی رسید. نکته جالب توجه اینجا بود که سرمربی تیم استقلال با چهر‌ه‌ای ناراحت و اخمو در تمرین امروز حاضر شد و تبعات باخت در چهره سرمربی‌ آبی‌پوشان نمایان بود.

* حدود ۱۰۰ نفر از هواداران استقلال در تمرین امروز حاضر شده و ضمن ناراحتی از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی در مورد جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی صحبت می‌کردند. گفت‌وگوی این تعداد از هواداران پیرامون اتفاقی که برای فرزند بازیکن فقید پرسپولیس رخ داد، بود و بحث و صحبت‌ آنها پیرامون این مباحث انجام شد.

* تمامی بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شدند و تنها محمدحسین کنعانی‌زادگان در محل تمرین حضور نداشت.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز به میدان رفته بودند بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از تمرین ریکاوری در وسط زمین جمع شده و جلسه‌ای را با علیرضا منصوریان برگزار کردند. سرمربی تیم استقلال در خصوص مسابقه روز گذشته برای دقایقی با بازیکنان اصلی مسابقه دیروز به صحبت پرداخت.

* مهدی رحمتی امروز به همراه فرزندان خود در محل تمرین حاضر شد و علیرضا منصوریان وقتی دو پسر رحمتی را دید برای دقایقی با آنها به شوخی پرداخت.

* در حاشیه تمرین امروز بابازاده برای دقایقی با مهدی رحمتی به گفت‌وگو پرداخت.

* با توجه به برگزاری دیدار آینده آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان این تیم ا مروز با توپ‌های این مسابقات تمرین کردند.

* بعد از جلسه منصوریان با بازیکنان اصلی استقلال‌، وی تمرین تاکتیکی با دیگر بازیکنان را آغاز کرد و به شخصه در کارهای تاکتیکی پا به توپ شد. وی که به صورت جدی تمرین شاگردانش را زیرنظر داشت، یکی، دو بار بر سر آنها فریاد کشید و در یک صحنه خطاب به یکی از بازیکنان استقلال گفت بهتر است ادا درنیاوری و معمولی ضربه بزنی.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند اما دکتر نوروزی در محل تمرین حاضر شد و از روی نیمکت تمرینات آبی‌پوشان را نظارت کرد.

* با توجه به تمرین تاکتیکی امروز استقلالی‌ها فردا را استراحت خواهند کرد و از روز یکشنبه برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای دیدار با الاهلی امارات برگزار خواهد شد.