گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » دانشگاه
ساعت : ۱۰:۲۴
شناسه : 219282
تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
ولایتی: دانشگاه آزاد پایگاه هیچ مجموعه انتخاباتی نیست

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پولی که در این دانشگاه دریافت می‌شود را باید دقت کرد به بهترین نحو هزینه شود.

علی اکبر ولایتی

افق نیوز، علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه ازاد اسلامی صبح امروز در مراسم معارفه نوریان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد گفت: در هیچ موسسه ای از موسسات کشور اینچنین مشارکت مردمی را نداریم.

وی ادامه داد: پولی که در این دانشگاه دریافت می‌شود را باید دقت کرد به بهترین نحو هزینه شود. باید بررسی کرد که ایا همه رشته های دانشگاه ازاد لازم است یا باید با توجه به فضای جامعه آن‌ها را ارزیابی کرد.

ولایتی بیان داشت: باید در کشور نخبه‌یابی کرد. در دانشگاه آزاد اگر کسی نخبه است اما توان پرداخت ندارد باید شهریه نگیریم یا کمتر بگیریم و نخبه هم را در دانشگاه آزاد بورسیه کنیم.

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چرا باید منتظر باشیم سفارتخانه هایی که بعضی هایشان بدنام هستند به نخبه های ما نامه بنویسند و انها را ببرند و سبب فرار مغزها شوند.

رئیس هیات موسس دانشگاه ازاد اسلامی بیان داشت: گله هایی از بعضی نابسامانی های فرهنگی می شود که باید اصلاح شود. این دانشگاه ازاد اسلامی است و فضای اسلامی باید برقرار باشد. دانشگاه پایگاه هیچ مجموعه انتخاباتی نیست. اصلا مصلحت دانشگاه نیست که پایگاه یک مجموعه انتخاباتی باشد. دانشگاه ازاد ستاد انتخاباتی هیچ کس نیست
ولایتی با تاکید بر اینکه خواهش کردیم حجت الاسلام کلانتری برای معاونت فرهنگی دانشگاهه ازاد را برعهده بگیرند افزود: ۱۰ تا ١٢ تا مرکز خارجی داریم معلوم نیست دارند چه کار می کنند. مراکز ما در دبی و مسکو چه کار می‌کند؟

منبع: فارس