گروه : اجتماعی » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۲:۳۸
شناسه : 223517
تاریخ : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
شوک دوم و بزرگ به پرسپولیس بعد از شوک کاوه به استقلال/ ستاره سرخ ها ساز جدایی کوک کرد!

صعود تیم ملی ایران زودتر از همه آسیایی‌ها به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی شد. حالا همه فوتبالیست‌های ایرانی می‌دانند برای حضور در جام جهانی باید به اروپا و قاره سبز کوچ کنند تا شانس خود را افزایش دهند.

فرشاد احمدزاده شوک دوم و بزرگ به پرسپولیس بعد از شوک کاوه به استقلال/ ستاره سرخ ها ساز جدایی کوک کرد!

افق نیوز، بنابر ادعای بعضی منابع خبری کاوه رضایی با نصف مبلغ قرارداد استقلال به شارلوآی بلژیک پیوست. فقط به یک دلیل؛ حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه!

 

حالا یک خبر جدید داریم؛ در حالی که پرسپولیسی‌ها هنوز به طور کامل از شوک رفتن سروش رفیعی خارج نشده‌اند، پسر برانکو هم ساز جدایی کوک کرده است!

 

فرشاد احمدزاده که رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با برانکو ایوانکوویچ و کادرفنی پرسپولیس دارد می‌خواهد فصل آینده را در قاره سبز توپ بزند بلکه بیشتر به چشم کارلوس کی‌روش بیاید.

 

البته برخلاف ستاره استقلال، شماره ۱۰ پرسپولیس هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و باید در این تیم بماند.

 

شنیدیم به تازگی فرشاد احمدزاده با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده و به صراحت گفته است: «لطفاً رضایتنامه‌ام را بدهید. من از روسیه و پرتغال پیشنهاد دارم و می‌خواهم در اروپا بازی کنم…»

 

البته دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس با خواسته شماره ۱۰ مخالفت کرده‌اند چون در لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ برتر برای دفاع از عنوان قهرمانی کار بسیار سختی پیش‌روی دارند.

 

از طرفی جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس و رفتن شماره ۷ به قطر حسابی باعث ناراحتی هواداران شده است. مدیران پرسپولیس اصلاً دوست ندارند دومین ستاره تکنیکی خود را هم به این راحتی از دست بدهند. با این حال فرشاد احمدزاده کماکان پیگیر دریافت رضایتنامه‌اش است.

 

فرشاد منتظر است برانکو به ایران برگردد تا به او کمک کند!
به نظر می‌رسد شماره ۱۰ هم در تابستان به جدایی از پرسپولیس فکر می‌کند تا در سال منتهی به جام جهانی دوباره به لیست کارلوس کی‌روش راه پیدا کند. فرشاد احمدزاده بازیکن فیکس پرسپولیس است. شماره ۱۰ این تیم بزرگ و پرطرفدار را می‌پوشد که زمانی بر تن همایون بهزادی و علی دایی بود و جایگاه ثبیت‌شده‌ای هم دارد.

 

با این حال این بازیکن تکنیکی و چپ‌پای اهل ارومیه نیک می‌داند با ماندن در پرسپولیس هیچ شانسی ندارد که مسافر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود. فرشاد احمدزاده در دوران بازی در تراکتورسازی تبریز به تیم ملی دعوت شد اما با وجود بازی در تیم پرسپولیس مدت‌هاست توسط کارلوس کی‌روش دیده نمی‌شود.

***

احمدزاده به تیم سعید عزت‌اللهی می‌رود؟!

گرچه فرشاد احمدزاده اسمی از تیم روسی خواهان خود نیاورده است و مسئولان باشگاه هم چنین اجازه‌ای نداده‌اند اما شنیدیم این تیم چندان بیگانه نیست!

 

شنیدیم باشگاه آنژی ماخاچ‌کالا که سعید عزت‌اللهی فصل گذشته را در این تیم توپ زد، خواستار اصلی فرشاد احمدزاده است. البته یک منبع آگاه و مطلع به ما خبر داد روبین کازان هم بدش نمی‌آید شماره ۱۰ پرسپولیس را جذب کند و پای یک تیم پرتغالی هم وسط است.

 

با این وجود باید منتظر ماند و دید بالاخره باشگاه پرسپولیس رضایتنامه احمدزاده را صادر می‌کند یا اینکه…؟!

خبر ورزشی