گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » سینما » فرهنگی
ساعت : ۲۱:۳۹
شناسه : 225748
تاریخ : ۱۸ تیر ۱۳۹۶
عیادت مدیران عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از «کاسه‌ساز» + عکس

مدیران عامل دوره‌های مختلف انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در بیمارستانی که حبیب الله کاسه ساز در آن بستری ‌است، حاضرشده و از ایشان عیادت کردند.

کاسه ساز

افق نیوز، به همت هاشم میرزاخانی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، مدیران دوره‌های گذشته این انجمن به عیادت حبیب الله کاسه ساز که دورانی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را عهده‌دار بود، به بیمارستان رفتند.

در این دیدار ناصر شفق،  محمدرضا شرف الدین، محمدحسین نیرومند، هاشم میرزاخانی حضور داشتند و عبدالحسن برزیده به دلیل مشغله کاری نتوانست در این جمع حاضر شود.

ناصر شفق یکی از مدیران پیشین انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ضمن آرزوی سلامتی برای حبیب الله کاسه ساز گفت: ایشان بدون تردید از پرکارترین و موثرترین افراد در حوزه تولید در دفاع مقدس بودند و نه تنها در انجمن بلکه ایشان درسینمای بعد از انقلاب یکی از موثرترین افراد بود.

هاشم میرزاخانی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با آرزوی سلامتی برای کاسه‌ساز گفت:  امیدواریم سلامتی حاصل شود و تولید پروژه بعدی  را پیگیر باشید.

محمدحسین نیرومند مدیرعامل پیشین انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: امیدوارم سلامتی کامل این عزیز حاصل شود و جلسه بعدی با حضور ایشان و در صحت کامل در خارج از بیمارستان شکل بگیرد.

بنابراین گزارش، علاوه بر مدیران انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس پرویز شیخ طادی و سید عباس فاطمی حضور داشتند. عکس شهید ادواردو آنیلی بالای سر تخت کاسه ساز قابل توجه است و نشان از روحیه خوب این هنرمند در مقابله با بیماری است یکی از علاقمندی‌های این کارگردان و تهیه‌کننده ساخت اثری بلند در خصوص  رشادت‌های ادواردو آنیلی است.

حبیب الله کاسه ساز از تهیه‌کنندگان باسابقه سینمای ایران است که از بهمن ماه سال گذشته از بیماری سرطان رنج می‌برد و در این مدت در حال درمان این بیماری است. در روزهای اخیر چهره‌های فرهنگی و سیاسی زیادی از ایشان عیادت کردند.

منبع: فارس