گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » استانها » خراسان رضوي
ساعت : ۱۸:۵۹
شناسه : 226457
تاریخ : ۲۳ تیر ۱۳۹۶
امضای تفاهم‌نامه همکاری جامعه‌المصطفی و آستان قدس رضوی

تفاهم نامه همکاری ویژه هفته‌های فرهنگ رضوی، میان جامعه‌المصطفی العالمیه و آستان قدس رضوی، به امضا رسید.

 

خبرگزاری فارس: امضای تفاهم‌نامه همکاری جامعه‌المصطفی و آستان قدس رضوی

به گزارش افق نیوز به نقل از اطلاع‌رسانی جامعهالمصطفی، تفاهم نامه همکاری ویژه هفته‌های فرهنگ رضوی، میان جامعه المصطفی العالمیه و آستان قدس رضوی، به امضا رسید.

توسعه همکاری در سطح بین‌الملل، همکاری مشترک در زمینه برگزاری همایش‌ها، کنگره‌ها و کارگاه‌های علمی و آموزشی و نیز همکاری مشترک در برگزاری هفته‌های فرهنگ رضوی، از اهداف این تفاهم‌نامه است که به امضای حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی محصل، مدیر مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام حکیم الهی، معاون بین‌الملل جامعه‌المصطفی العالمیه رسیده است.

شایان ذکر است، بکارگیری ظرفیت‌های بومی شناسایی شده در خارج کشور، بهره‌گیری از توان و ظرفیت مبلغان بومی، بررسی و شناسایی و پیشنهاد نقاطی برای برگزاری هفته فرهنگ رضوی در خارج کشور و انجام مطالعات لازم برای تعیین کشورها و نقاط برگزاری هفته‌های فرهنگ رضوی، از تعهدات جامعهالمصطفی در این تفاهم نامه است.

همچنین در این تفاهم‌نامه، نیازسنجی و تعیین محتوای هفته‌های فرهنگ رضوی با توجه به ظرفیت هر کشور و منطقه، اعزام هنرمندان، شاعران، سخنرانان و.. برای اجراهای پیش‌بینی شده در هفته‌های فرهنگ رضوی در خارج از کشور و تولید و فراهم کردن اقلام فرهنگی مورد نیاز هفته‌های فرهنگ رضوی، بر عهده آستان قدس رضوی قرار دارد.

گفتنی است؛ نحوه اجرا و همکاری‌های مشترک مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی با جامعه المصطفی العالمیه، تابع شیوه نامه‌هایی خواهد بود که با توافق طرفین تدوین می‌شود.