گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار خطی » حوادث » قضائی و انتظامی
ساعت : ۲۲:۵۳
شناسه : 229878
تاریخ : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
اخلالگر مسلح در خوزستان به ۳سال حبس و تبعید محکوم شد

دادستان عمومی و انقلاب شوش در استان خوزستان گفت: فردی که با قلدری موجب اخلال در نظم عمومی شده بود به سه سال حبس و تبعید از این شهرستان محکوم شد.

مصطفی نظری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:’ الف – ب ‘ ۲۵ ساله دارای سابقه کیفری به اتهام قدرت نمایی باسلاح سرد در مراسم عزاداری حسینی به تحمل حبس تعزیری به مدت سه سال و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری در ملاء عام در محل وقوع جرم محکوم شد.
وی اظهار داشت:فرد مذکور همچنین به ۲ سال تبعید به یکی از استانهای کشور محکوم شده است.
دادستان شوش به ایرنا افزود:نامبرده به اتهام اخلال در نظم عمومی ، هیاهو و جنجال در مراسم عزاداران حسینی به تحمل یکسال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان شوش محکوم گردید.
نظری بیان داشت:پس از ابلاغ رای ، متهم اعتراض نمود که رای دادگاه بدوی توسط دادگاه تجدید نظر استان خوزستان بررسی و در نهایت همان رای تایید شد.
وی خاطر نشان کرد: این متهم در سال ۹۴ نیز با اسلحه جنگی تکیه عزاداران حسینی در خیابان فیاض بخش شوش را به رگبار بسته بود که محکوم شد.
حکم شلاق این مجرم روز سه شنبه در ملاء عام در محل وقوع جرم توسط دادیار اجرای احکام و با حضور قاضی صادر کننده رای اجرا شد.
دادستان شوش تاکید کرد: دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد قانونی می کند.
به گزارش ایرنا جمعی از مردم شوش که روز سه شنبه در محل اجرای حکم این فرد مخل نظم و امنیت عمومی حضور داشتند از دستگاه قضایی این شهرستان به خاطر قاطعیت در صدور و اجرای حکم الهی قدردانی کردند.