گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار خطی » حوادث
ساعت : ۲۲:۲۲
شناسه : 229980
تاریخ : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
راز سرهای بریده در سینه پیر مرد ۷۵ ساله/اعتراف به قتل هولناک پسر و عروس

 با دستگیری پیر مرد ۷۵ ساله راز دو سر بریده کشف شده در تهران برملا شد.

به گزارش افق نیوز /ساعت ۷.۳۰ صبح یازدهم مرداد فردی در تماس با پلیس از وجود دو سر بریده در حاشیه خیابان شیخ بهایی خبر داد. بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد در محل حاضر و با تایید موضوع، تیم های پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می داد دو سر بریده متعلق به یک زن و مرد است که بین ۳۰ تا ۴۰ سال سن دارند و قاتل پس از بریدن سر آنها، با انتقال سرها و آتش زدن ها قصد داشته تا مانع شناسایی اجساد شود.

در ادامه با انتقال اجساد به پزشکی قانونی مشخص شد مقتولان به علت اصابت گلوله ساچمه ای به سرشان به قتل رسیده اند.

در ادامه کارآگاهان موفق شدند باقی جسد زن جوان را در مرکز بازیافت زباله تهران در کهریزک کشف کنند.

در حالی که تحقیقات برای راز گشایی از این جنایت هولناک ادامه داشت، ماموران اداره قتل پلیس آگاهی با بررسی دوربین های مدار بسته محل کشف سرها، متوجه توقف یک دستگاه خودرو شاسی بلند در شب قبل کشف اجساد شدند که پس از حرکت خودرو آتش سوزی در محل رخ می دهد.

سرانجام با تلاش فراوان پلیس، صاحب خودرو که پیرمردی ۷۵ ساله بود شناسایی شد.با احضار این فرد او در بازجویی ها منکر هرگونه دخالت در قتل و سوزندان دو جسد شد. همزمان همسایه های پیر مرد ادعا کردند او دارای پسر و عروس جوانی است که چند روزی است آنها در ساختمان تردد نداشته اند.

با به دست آمدن این سرنخ، ماموران بار دیگر تحقیقات از این فرد را ادامه دادند و این بار پیرمرد ۷۵ ساله که راه فراری نداشت به قتل پسرش بهرام ۳۸ ساله و عروسش نسرین ۳۵ ساله اعتراف کرد و گفت: پسر و عروسم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشتند و همیشه باعث اذیت و بی آبرویی من بودند. بارها از آنها خواستم ترک کنند اما گوش آنها بدهکار نصیحت های من نبود. سر انجام شب حادثه با آنها بار دیگر بر سر موضوع درگیر شدم و با اسلحه شکاری هر دو آنها رد به قتل رساندم.

عامل جنایت هولناک، مدعی شد: پس از قتل جسد را مثله و در چند نقطه رها کردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: تحقیقات بیشتر در اینباره ادامه دارد.