گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » اقتصادی » بیمه و بانک
ساعت : ۱۳:۲۸
شناسه : 230331
تاریخ : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
پرداخت سپرده‌های موسسه آرمان از کی آغاز می‌شود؟

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حل مشکل مردم در خصوص موسسه آرمان گفت: به دنبال آن هستیم تا اصل و سود سپرده مردم به آن‌ها پرداخت شود .

همایون یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های نمایندگان که از طریق بانک مرکزی انجام شد، سرانجام تفاهم‌نامه‌ای میان موسسه آرمان و ملل منعقد شد و اکنون در حال حسابرسی هستند تا پس از اتمام حسابرسی کار پرداخت سپرده‌های مردم صورت بگیرد .

وی افزود: حسابرسی اموال موسسه آرمان تا اوایل شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن بانک مرکزی نسبت به اطلاع رسانی رسمی در خصوص پرداخت‌ها اقدام خواهد کرد .

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از اعلام رسمی زمانبندی پرداخت سپرده‌ها از سوی بانک مرکزی شهروندان در جریان پرداخت‌ها قرار خواهند گرفت. در این زمینه نمایندگان نیز پیگیر هستند تا هرچه سریعتر شاهد حل این مشکل و پرداخت سپرده‌های مردم به آن‌ها باشیم . ‌

یوسفی گفت: به دنبال آن هستیم تا اصل و سود سپرده مردم به آن‌ها پرداخت شود. همچنین در تلاش هستیم تا کارکنان و کارمندان موسسه آرمان از کار خود اخراج نشوند و پس از ادغام موسسه همچنان بتوانند به کار خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: بانک مرکزی پس از اتمام مراحل حسابرسی اموال و دارایی‌های موسسه آرمان در خصوص نحوه و نوع پرداخت سپرده‌های مردم اطلاع‌رسانی خواهد کرد. حسابرسی اموال تا اوایل شهریورماه زمان می‌برد و مردم پس از پایان حسابرسی اموال موسسه آرمان و اعلام رسمی بانک مرکزی می‌توانند با مراجعه شعب موسسه ملل نسبت به دریافت سپرده خود اقدام کنند .