گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۷:۴۸
شناسه : 230475
تاریخ : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
قایان چند استقلالی را بعد از بازی با سایپا کتک زده اند!/ این اقدام بی سابقه است

پیشکسوت استقلال گفت: برکناری سرمربی آبی پوشان در این برهه زمانی درست نیست زیرا او تیم را بسته و شناخت کافی از بازیکنان دارد.

محمود فکری آقایان چند استقلالی را بعد از بازی با سایپا کتک زده اند!/ این اقدام بی سابقه است

افق نیوز/ محمود فکری در خصوص شکست آبی پوشان برابر سایپای تهران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. متاسفانه استقلال نتوانست از موقعیت های خوبش استفاده کرده و بازی را واگذار کرد و این شکست باعث شد تا وضعیت آنها در جدول خوب نباشد و به رده یازدهم سقوط کند.

 

وی در پاسخ به این سئوال که منصوریان به خاطر تغییرات زیاد در ترکیب مورد انتقاد قرار گرفته است، افزود: مطمئنا در هر بازی تغییرات اجتناب ناپذیر است و اکثر مربیان برای هر دیدار یک یا دو تغییر را در ترکیب خود خواهند داشت البته این تغییرات خیلی زیاد نیست و بر اساس شناخت از حریف صورت می گیرد.

 

منصوریان با شناختی که از بازیکنان دارد چون فصل قبل هم کنار یکدیگر بودند نباید اینقدر تغییر در ترکیبش وجود داشته باشد البته چون ما در جریان تمرینات این تیم نیستیم نمی دانیم چه شرایطی وجود دارد که در ترکیب تغییر بوجود می آید.

 

پیشکسوت استقلال در خصوص صحبت هایی مبنی بر برکناری منصوریان و جانشینی یک مربی خارجی به جای او گفت: به نظر من با شناختی که سرمربی از بازیکنانش دارد برکناری وی صحیح نمی باشد ولی اگر چنین اتفاقی قرار است رخ دهد باید کارشناسی شود. هیئت مدیره با کمال آرامش وضعیت موجود را بررسی کرده و زود تصمیم گیری نکند البته سال گذشته هم آبی پوشان چنین شرایطی را تجربه کرده و توانستند در نیم فصل دوم عملکرد موفقی داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: استقلال تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و اگر می خواهد موفق باشد باید بازیهای با کیفیتی را از خود ارائه دهد زیرا با نفرات خوبی که به استقلال آمدند انتظار از این تیم بیشتر شده بنابراین بازیکنان باید تلاش بیشتری را برای موفقیت انجام دهند.

 

فکری با انتقاد از اتفاقاتی که برای برخی هواداران در دیدار برابر سایپا افتاده است، افزود: متاسفانه یا خوشبختانه باید بگویم استقلال بزرگانی داشته که هر کدام عده ای طرفدار مخصوص به خود دارند البته طرفدار باید در درجه اول تیمش را دوست داشته باشد بعد بازیکن محبوبش را، به هر حال هواداران باید اتحاد و همدلی داشته باشند. تنها تیمشا را تشویق کنند و اجازه ندهند برخی حاشیه ساز آنها را از راه اصلی که در پیش گرفتند خارج کند.

 

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: متاسفانه شنیدیم برخی آقایان تعدادی از هواداران را که از باخت مقابل سایپا ناراحت بوده اند کتک زده اند که چرا علیه سرمربی شعار می دهید. این مسئله بی سابقه بوده و تا به حال در طول سالهایی که در استقلال بوده ام چنین اتفاقی را شاهد نبودم. همین هوادارانی که از باخت ناراحت هستند اگر تیم پیروز شود خوشحالند و تیم محبوبشان را تشویق می کند آنها تیم خود را دوست دارند اما اگر از عملکرد بازیکن یا سرمربی ناراحت هستند نباید توسط عده ای معلوم الحال کتک بخورند. متاسفانه این اتفاق بد به گردن لیدرهای باشگاه می افتاد و همه آنها را مقصر می دانند که هیچ مشارکتی در این رفتار زشت و ناپسند نداشته اند.

 

وی در خصوص شرایط نفت مسجد سلیمان و بازی آینده شان با ایران جوان بوشهر گفت: خوشبختانه به دو پیروزی دست پیدا کردیم و باید قبل از دیدار برابر ایران جوان بوشهر به مصاف تیم سردار بوکان از مرحله اول جام حذفی برویم.

 

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: ایران جوان با توجه به اینکه دو بازی گذشته خود را واگذار کرده حریفی خطرناک برای ما خواهد بود و هرگز این تیم را به دلیل دو باخت اخیرش دست کم نخواهیم گرفت زیرا آنها انگیزه زیادی برای پیروزی برابر ما دارند.

 

مهر