گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۹:۳۸
شناسه : 233113
تاریخ : ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
بشار در مسیر تبدیل شدن به ستاره محبوب سرخ‌ها

بشار رسن هافبک جوان و عراقی پرسپولیس نشان داد که برانکو بی جهت دو سال به دنبال جذب این بازیکن نبوده است.

بشار رسن هافبک جوان و عراقی پرسپولیس نشان داد که برانکو بی جهت دو سال به دنبال جذب این بازیکن نبوده است.

به گزارش افق نیوز، پرسپولیس فصل قبل با کمبود بازیکن روبه رو بود. به خصوص بعد از جدایی عالیشاه و نوراللهی که این تیم را به دلیل سربازی ترک کردند، این تیم به شدت به دنبال استخدام بازیکن جانشین می گشت. برانکو در نیم فصل دوم سال گذشته چند بازیکن را جذب کرد اما در نهایت فقط سروش رفیعی بود که در ساختار تاکتیکی او جای گرفت چرا که سروش همان بازیکنی بود که برانکو مدت ها او را می خواست.

 

بشار؛ همانی که باید

پرسپولیس برانکو در فصل های نقل و انتقالات به هیچ وجه تیم جذابی به نظر نمی رسد و در رقابت با دیگر تیم ها در جذب ستاره ها کم کارتر است اما حالا مشخص شده که پرسپولیس تنها براساس تفکرات سرمربی و بسیار حساب شده یار می گیرد. به همین دلیل است که معدود بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات می گیرند تبدیل به بازیکنانی مهم و کلیدی می شوند. نگاهی به بازیکنانی که برانکو با اصرار زیاد آن ها را جذب کرد نشان می دهد که مربی کروات با علم بالا و دید فوق العاده ای بازیکن انتخاب می کند.

وحید امیری، شجاع خلیل زاده، سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند، گادوین منشا و بشار رسن بازیکنانی هستند که برانکو و پرسپولیس مدت ها برای جذب آن ها تلاش کردند و عاقبت هم توانستند با آنها به توافق برسند. این بازیکنان در ترکیب پرسپولیس خیلی زود جا افتاده و تبدیل به مهره های کلیدی و مهم شدند. بشار رسن هافبک جوان عراقی که از فصل گذشته، برانکو اصرار به جذب او داشت نیز یکی از همین بازیکنان است که توانسته در مدت کم حضورش در پرسپولیس تبدیل به بازیکنی شود که این تیم می خواست.

 

 

 

رسن؛ خون تازه 

حضور بشار رسن در دو بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حس جریان خون تازه در شریان تیم است. رسن در هر دو بازی برابر الاهلی از زمانی که پا به میدان گذاشته، بازیکنی موثر یا شاید بگوییم فوق موثر بوده است. او هر دو بار در موفقیت تیمش سهم داشت چه در فرار از شکست در مسقط و چه در رسیدن به برد در ابوظبی…

بیش از هرچیزی باید انتخاب برانکو و شناختی که از تیمش دارد را در موفقیت بشار رسن لحاظ کرد. این اتفاقی است که برای امیری، شجاع و سروش هم رخ داده و هرکدام در ترکیب پرسپولیس به خوبی جا افتادهو می توانند توانایی هایشان را در بالاترین سطح به نمایش بگذارند. هرچند بیان این نکته هم لازم است که بشار رسن یک هافبک مدرن و توانمند است که توانایی های تکنیکی و روحی بالایی دارد. او در هر دوبازی لیگ قهرمانان در سخت ترین شرایط به زمین آمد و توانست نقشی کلیدی و موثر ایفا کند.

 

 

۵۵؛ شماره ای که محبوب شد

بشار رسن از همان اولین مسابقه پرسپولیس تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب تیمش شده است. برای محبوبیت البته او فاکتورهای لازم را دارد. مهم ترینش توانایی های فنی و ذهنی او است که حتی وقتی در شرایط دشوار تیم به زمین می آید می تواند توانایی هایش را نشان دهد. چهره آرام ، جوان و مثبت بشار رسن نیز به او کمک می کند تا آرام آرام به یکی از بازیکنان محبوب هواداران پرسپولیس بدل شود. او البته این شانس را داشته که در بهترین زمان ممکن به پرسپولیس بیاید و بتواند عضوی از موفقیت های این تیم باشد. با تمام این اوصاف به نظر می رسد با ادامه حضور رسن در پرسپولیس و ادامه مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ برتر شماره ۵۵ نیز به مجموعه شماره های محبوب هواداران پرسپولیس اضافه شود.