گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار خطی » شهری و رفاهی
ساعت : ۱۱:۱۱
شناسه : 233756
تاریخ : ۰۲ مهر ۱۳۹۶
شهرداری باید لیست کامل املاکی که به شرکت‌های کارگزاری داده است را مشخص کند

شهرداری باید لیست کامل املاکی که به شرکت‌های کارگزاری داده است را مشخص کند، مبلغ چک‌ها و مبلغ چک‌های کارفرمایان و تهاترها نیز به تفکیک اعلام شود.

خبرگزاری فارس: لیست کامل املاک واگذار شده به شرکت‌های کارگزاری ارائه شود

به گزارش افق نیوز/ افشین حبیب‌زاده در هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و تذکرات پیش از دستور،‌ اظهار داشت: شهرداری بخشداری ممنوعیت استفاده از هولوگرام را در راستای شفافیت بیشتر صادر کرده است تا دیگر پرداخت پشت‌باجه‌ای نداشته باشیم.

وی افزود: سرعت عمل نجفی در این خصوص قابل توجه است.

حبیب‌زاده بیان داشت: شهرداری تهران بخش‌های قابل توجهی دارد و تنها نباید به این موضوع اکتفا کنیم لذا بنده درخواست گزارش کاملی از مراودات شهرداری دارم.

وی افزود: شهرداری باید لیست کامل املاکی که به شرکت‌های کارگزاری داده است را مشخص کند، مبلغ چک‌ها و مبلغ چک‌های کارفرمایان و تهاترها نیز به تفکیک اعلام شود.

در ادامه محسن رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: تذکر در این خصوص را به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع می‌دهیم و نسبت به گزارش‌های لازم در این خصوص اهتمام‌های لازم باید صورت بگیرد.

وی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه نیز در خصوص موضوع هولوگرام گزارش لازم را تهیه و در صحن شورا ارائه دهد.

رفسنجانی درباره تذکر فراهانی مبنی بر برخورد شهرداری منطقه ۱۸، افزود: برخورد شهرداری منطقه ۱۸ با این عضو شورای شهر مناسب نبوده است و این موضوع باید با دقت بیشتری بررسی شود.

هاشمی رفسنجانی درباره تذکر حسن رسولی مبنی بر دیدار با مقام معظم رهبری نیز گفت: ارتباط شورا با حاکمیت کشور باید انجام شود تا از مشکلاتی که می‌تواند برای شهر اتفاق بیفتد جلوگیری شود بنابر این پیشنهاد دیدار با مقام معظم رهبری بسیار مهم و حائز اهمیت است.