گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار خطی » اقتصاد کلان و بودجه » اقتصادی » شهری و رفاهی » ه-سایر حوزه ها
ساعت : ۱۸:۵۶
شناسه : 234445
تاریخ : ۱۲ مهر ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) انتخاب شد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) انتخاب شد

  مرتضی لطفی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) و علی اکبر ترکان به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند. مرتضی لطفی پیش از این به عنوان قائم مقام شستا مشغول به کار بود. وی عضویت در شورای اول شهر تهران، مدیر عامل و‌عضو‌هیات مدیره سیمان ابیک بزرگترین کارخانه سیمان خاورمیانه ، […]

 

مرتضی لطفی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) و علی اکبر ترکان به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند.

مرتضی لطفی پیش از این به عنوان قائم مقام شستا مشغول به کار بود.

وی عضویت در شورای اول شهر تهران، مدیر عامل و‌عضو‌هیات مدیره سیمان ابیک بزرگترین کارخانه سیمان خاورمیانه ، مدیرعامل و‌عضو‌هیات مدیره سیمان فارس و‌خوزستان ، قائم مقام شرکت سیمان سرمایه گذاری تامین اجتماعی، عضو اتاق بازرگانی ایران را در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است ، رئیس جمهوری در جلسه رای اعتماد وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم گفته بود قرار است یکی از چهره‌های بنام صنعتی مدیریت شستا را به عهده بگیرد ، با توجه به اینکه شستا، نهاد اقتصادی وزارت رفاه است و با کارگران نیز ارتباط مستقیم دارد به نظر می‌رسد انتخاب مرتضی لطفی به عنوان فردی کار آزموده ، متخصص و نیز برآمده از دل کارگری می‌تواند مشکلاتی که شستا در شرایط کنونی با آن مواجه است را مرتفع نماید.