گروه : آخرین اخبار » احزاب و تشکلها » اخبار خطی » سیاسی
ساعت : ۱۴:۱۷
شناسه : 234501
تاریخ : ۱۳ مهر ۱۳۹۶
دلیل حملات به آیت‌الله لاریجانی مواضع قاطعش در قبال جریان فتنه است

فروزنده با بیان اینکه هرکس روی ارزش‌ها محکم‌تر بایستد استکبار جهانی و اذناب داخلی‌اش شروع به تهمت زدن علیه‌اش می‌کنند، گفت: رئیس قوه قضائیه بداند هرچه بیشتر روی ارزش‌ها تأکید کند بیشتر تخریب می‌شود و این برای ایشان افتخار است.

لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس با اشاره به تخریب‌ها و تهمت‌هایی که علیه رئیس قوه قضاییه و اطرافیانش از طرف جریان ضد انقلاب روانه می‌شود، اظهارداشت: دشمنان ما همواره در صدد تخریب ارکان نظام هستند و یکی از ارکان نظام نیز قوه قضائیه است.

وی افزود: رئیس قوه قضاییه در سال‌های اخیر مواضع بسیار انقلابی و قوی‌ در برابر جریان فتنه گرفته که این باعث شده افرادی که در جریان فتنه هستند، با استفاده از فضای مجازی دست به تخریب ایشان با استفاده از شایعات کذب بزنند.

فروزنده با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی هرکس روی ارزش‌ها بیشتر تأکید کند و محکم‌تر بایستد چه استکبار جهانی و چه اذناب داخلی‌اش شروع به فضاسازی و تهمت زدن علیه‌اش می‌کنند، تصریح کرد: این حملات نیز از همین جنس است و این نکته مهمی است که رئیس قوه قضاییه باید بداند هرچه بیشتر روی ارزش‌ها تأکید کند بیشتر تخریب می‌شود و این برای ایشان  افتخار است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با تاکید بر اینکه ما از رئیس قوه قضاییه می‌خواهیم که مواضعشان را انقلابی‌تر و با قدرت بیشتری ادامه دهند، خاطرنشان کرد: اگر با عوامل فتنه برخورد نشود مشکلات بسیاری را دامن‌گیر نظام خواهد کرد چون امروز شاهدیم که بسیاری از عوامل فتنه در دستگاه اجرایی جا گرفته‌اند و به نظام آسیب می‌زنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم که ملت ما هوشیار باشند و بدانند که وقتی خدمتگذارانشان را تخریب می‌کنند نشان دهنده این است که این کارگزار زحمت کشیده و باعث ناراحتی دشمن شده است، گفت: مسئولین نیز بدانند هرچه انقلابی‌تر عمل کنند مورد هجمه از طرف دشمن قرار می‌گیرند چون امام فرمود وقتی دشمن ما را تخریب می‌کند نشان می‌دهد که باید در همین مسیر با قدرت بیشتری جلو برویم.