گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۴:۰۴
شناسه : 234914
تاریخ : ۲۰ مهر ۱۳۹۶
پنجعلی: فوتبال ایران می‌تواند در بین شش کشور برتر دنیا باشد

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برد تیم ملی نوجوانان در برابر آلمان بسیار شیرین و غرور آمیز بود.

پنجعلی: فوتبال ایران می‌تواند در بین شش کشور برتر دنیا باشد محمد پنجعلی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: برد ایران در جام جهانی نوجوانان در برابر یکی از قدرت‌های برتر فوتبال دنیا آن هم با نتیجه قاطع چهار بر صفر باعث خوشحالی و بسیار شیرین و غرورانگیز است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس ادامه داد: تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت‌های قاره آسیابه مقام چهارم رسید و همین تیم مقابل آلمان به برتری قاطع دست پیدا می‌کند، اما نباید از نظر دور داشت که ما فوتبال آلمان را نبردیم این بازی را با موفقیت سپری کردیم که در نوع خود بسیار ارزشمند است.

محمد پنجعلی خلاقیت بازیکنان فوتبال ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خلاقیت فوتبالیست‌های ایرانی بسیار بالاست و در این پیروزی‌ها نقش عمده‌ای ایفا می‌کند، اما آنچه مسلم است باید شرایط را برای ادامه موفقیت‌های این تیم مهیا کرد. چرا که نباید این پیروزی‌ها مقطعی باشد باید برای موفقیت‌های بزرگتر که همانا پشتوانه سازی و توجه به نسل فوتبالیست‌های رده‌های سنی پایه است، برنامه ریزی کرد.

این بازیکن اسبق فوتبال ادامه داد:در فوتبال ایران باید کار ریشه‌ای صورت گیرد تا موفقیت‌ها مقطعی نباشد و به جای آن برای موفقیت‌های پایدار برنامه ریزی کنیم. اگر امکانات فوتبال و زیرساخت‌ها مناسب باشد قطعا همچون والیبال و کشتی می‌توانیم در جهان هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم بطوریکه فوتبال ما در صورت کار برنامه ریزی شده و ساختارمند توانایی قرار گرفتن بین شش تیم برتر دنیا را هم دارد. هرچند کار سختی است، اما قطعا با تفکر صحیح و حرفه‌ای می‌توان به آن دست یافت.