گروه : آخرین اخبار » احزاب و تشکلها » اخبار خطی » دفاعی و امنیتی » سیاسی
ساعت : ۱۳:۰۳
شناسه : 244197
تاریخ : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
هنر ما باید غافلگیری دشمن باشد/در ۲۲ بهمن حضور پرشکوهی داریم

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه گفت: هنر ما باید غافلگیری دشمن باشد نه اینکه از آنها غافلگیر شویم، آن هم دشمنی که برای نابودی انقلاب ما همه توان خود را به میدان آورده است.

مقدم فر
مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه گفت: هنر ما باید غافلگیری دشمن باشد نه اینکه از آنها غافلگیر شویم، آن هم دشمنی که برای نابودی انقلاب ما همه توان خود را به میدان آورده است.

به گزارش افق نیوز، حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه باید به جوانان اعتماد داشت و آنها را در مسیر انقلاب اسلامی حمایت کرد، گفت: همه جا به جوانان انقلابی در دوران پیش و پس از دفاع مقدس اعتماد شد که نمونه های والای آن را می توان در فرماندهان جوان آن ایام همچون حسن باقری و شهید کاظمی و دیگر فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس مشاهده کرد.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به شهید کاظمی اعتماد داشت و از او حمایت کرد و آن شهید هم توانست نام انقلاب اسلامی را در حوزه های مختلف کاری خود اعتلا دهد.

وی افزود: هنر ما باید غافلگیری دشمن باشد نه اینکه از آنها غافلگیر شویم، آن هم دشمنی که برای نابودی انقلاب ما همه توان خود را به میدان آورده است.

مقدم فر با بیان اینکه غفلت در جنگ نرم به مراتب خسارت بارتر از غفلت در جنگ سخت است، گفت: خسارت وارده از جنگ نرم جبران ناپذیر است و ما نباید خود را دلخوش به خنده های دشمن کنیم که این مسئله خطرناک است و باید از هر چه که دشمن را به خواسته هایش می رساند، پرهیز کنیم.

مشاور رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دشمن باید یک حرف را از ما بشنود و آن اینکه ما تا آخر ایستاده ایم؛ چرا که اگر آنها ذره ای در ما احساس تردید پیدا کنند و نسبت به این موضوع امیدوار شوند، آن را به عنوان نقطه ضعف ما می بینند.

وی تصریح کرد: ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم، آنها می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب ناامید و بی اعتماد کنند، بنابراین مسئولان نباید کاری کنند که به این مسئله دامن زده شود و باید بین توان داخلی خود و آینده مثبت و روشن ملت ایران پل بزنیم و به شایستگی از این مراحل هم عبور کنیم و ان شاء الله در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشکوهی خواهیم داشت.