گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » دفاعی و امنیتی » سیاسی » ویژه
ساعت : ۲۱:۵۷
شناسه : 244360
تاریخ : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
شاهد تحرکات و گفتمان‌های بی ریشه دشمن هستیم/ حضور اقیانوس‌گونه مردم رویاهای آنها را باطل می‌کند شاهد تحرکات و گفتمان‌های بی ریشه دشمن هستیم/ حضور اقیانوس‌گونه مردم رویاهای آنها را باطل می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در حال حاضر شاهد تحرکات و گفتمان‌های بی ریشه و منطق استکبار که نماد آن ایالات متحده آمریکاست، هستیم.

امروز شاهد تحرکات و گفتمان‌های بی ریشه دشمن هستیم/ حضور اقیانوس‌گونه مردم رویاهای آنها را باطل می‌کندسردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نمایش‌ها و تحرکات دشمن در جشن سی و نهم انقلاب، اظهار کرد: این تحرکات پدیده جدیدی نیست و از همان ابتدای پیروزی انقلاب، دشمن با همه امکانات، قوا و ظرفیت به صورت شبانه‌روزی علیه ملت بزرگ و نظام ایران اقدام کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این مطلب که امسال هم دشمن قصد دارد با همان عادات دیرینه علیه حضور ملت ایران اقدام کند، افزود: در حال حاضر شاهد تحرکات و گفتمان‌های بی ریشه و منطق استکبار که نماد آن ایالات متحده آمریکاست، هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این تحرکات اما ملت ما با وقار، شور و شعور انقلابی و حضور اقیانوس‌گونه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی همه رویاهای دشمن را باطل خواهند کرد.