گروه : تهران
ساعت : ۲۰:۲۹
شناسه : 245500
تاریخ : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
پیام تبریک مدیر مسکن مهر پردیس به مهندسان پیام تبریک مدیر مسکن مهر پردیس به مهندسان

علی اصغر جاودان فر مدیر اجرایی مسکن مهر شهرستان پردیس با صدور پیامی، ۵ اسفند،‌ روز مهندس را به مهندسان و همکاران خود در پروژه ۸۲ هزارواحدی مسکن مهر این شهر تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری افق نیوز ،‌ در پیام علی اصغر جاودان فر آمده است:

تاریخ پر فروغ ایران عزیز مدیون مهندسان پر آوازه ای است که پایه‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی برای این سرزمین بوده‌اند .

پنجم اسفند ماه زادروز تولد دانشمند و مهندس برجسته ایرانی، خواجه نصیر‌الدین طوسی است. وی در قرن هفتم هجری قمری رصد خانه مراغه را با ویژگی های بی نظیر مهندسی در محکمترین سازه و زیباترین معماری بنا کرد و با بکارگیری ابزارهای مهندسی توانست طول و عرض شهرها ، جهت‌گیری و اندازه‌گیری شیب و فرازها و تعیین افق در جهات مختلف را دقیق محاسبه نماید .

روز مهندس، روز گرامیداشت تلاشگران عرصه سازندگی در کشور است. همانها که از با استعدادترین افراد جامعه محسوب شده و خودباوری ، خلاقیت ، ابتکار ، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل را معنا می بخشند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمام مهندسان و همکاران خود،‌ جا دارد یاد و خاطره شهدای مهندس در دفاع مقدس این مرزوبوم را گرامی دارم.
بی‌تردید خون این شهیدان والامقام و تلاش و مجاهدت رهروان آنان و مهندسان سخت‌کوش ایران اسلامی زیر سایه آقا ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و هدایت های داهیانه مقام عظمای ولایت« مدظله العالی» نظم نوین و آینده روشنی را ترسیم و مهندسی خواهد کرد .

علی اصغر جاودان فر
۵اسفند ۹۶