گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار خطی » ارتباطات و فناوری اطلاعات » اقتصادی » دولت » سیاسی » ویژه
ساعت : ۱۶:۲۱
شناسه : 245651
تاریخ : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ بعد از تعطیلات نوروزی رجیستر می‌شوند گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ بعد از تعطیلات نوروزی رجیستر می‌شوند

چون مجموعه‌های مختلف با آغاز تعطیلات در محل کار حاضر نیستند، نظارت بر بازار مشکل میشود و ممکنه سودجویان قیمت را ناگهانی بالا ببرند، شبیه آنچه در ابتدای طرح رخ داد. تعویق دو هفته‌ای به دلیل مراعات حقوق مصرف کننده نهایی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای طرح رجیستری برای گوشی‌های سامسونگ بعد از تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ خبر داد.

 به گزارش افق نیوز / محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای طرح رجیستری برای گوشی‌های سامسونگ بعد از تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ خبر داد.

آذری جهرمی در توئیتی نوشت؛ براساس گزارش دبیر کمیته طرح ثبت تلفن همراه به دلیل سهم ۵۰ درصد سامسونگ در بازار و لزوم تثبیت شرایط در روزهای پایانی سال، جلوگیری از تأثیرات منفی بر مصرف‌کننده نهایی، اعمال طرح (رجیستری) برای این نشان تجاری به بعد از تعطیلات نوروزی موکول شد. سه نشان تجاری از گوشی های تلفن همراه تا پایان سال مشمول طرح خواهند شد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این شائبه که اعلام این زمان را امتیازی برای سامسونگ دانسته بودند تا فروش شب عید را از دست ندهد، نوشت: اینطور نیست. این تغییر نیازمند نظارت بیشتر است، چون مجموعه‌های مختلف با آغاز تعطیلات در محل کار حاضر نیستند، نظارت بر بازار مشکل میشود و ممکنه سودجویان قیمت را ناگهانی بالا ببرند، شبیه آنچه در ابتدای طرح رخ داد. تعویق دو هفته‌ای به دلیل مراعات حقوق مصرف کننده نهایی است.