گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۱:۰۷
شناسه : 251835
تاریخ : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
کریمی: کی‌روش گفت که هدایتی باید رئیس فدراسیون باشد

علی کریمی گفت: خیلی وقت است که صحبت‌های کی روش برای من اهمیتی نداشته چون حرف‌هایش را قبول ندارم من قبل از جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۵ از تیم ملی کناره‌گیری کردم و طبیعتا از جلسه شبانه ساعت یک و نیم بامداد اطلاعی ندارم.

علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد اظهارات اخیر کی روش اظهار داشت:  خیلی وقت است که صحبت‌های کی روش برای من اهمیتی نداشته چون حرف‌هایش را قبول ندارم من قبل از جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۵ از تیم ملی کناره‌گیری کردم و طبیعتا از جلسه شبانه ساعت یک و نیم بامداد اطلاعی ندارم و بهترین شخصی که می‌تواند پاسخ دهد خود حاج حسین هدایتی است.اما درباره برخی صحبت‌های سرمربی تیم ملی درباره آقای هدایتی که کمک‌های مالی زیادی به تیم ملی داشته و خودم شاهدش بودم، باید یک موضوع را متذکر شوم البته برای من شنیدن این حرف‌ها اصلا عجیب نیست چون مدت‌هاست که سرمربی تیم ملی را شناخته‌ام.

وی ادامه داد: ایشان یادشان هست که در طبقه ۲۶ هتل آزادی (رستوران) به همراه مترجم‌شان (آرین قاسمی) چه حرف‌هایی را در وصف هدایتی در حضور حاج حسین و من مطرح کردند. شاید هم فراموش کرده باشند اما من می‌گویم تا یادشان بیاید که گفتند شخصی مثل هدایتی باید رئیس فدراسیون یا همیشه کنار تیم ملی باشد و یک صندلی VIP برایش در ورزشگاه اختصاص دهند. نمی دانم شاید آن موقع بحث پول مطرح بوده که آن حرف‌ها را می‌زد.

کریمی در پایان اظهار داشت: من قبل از این هم در مصاحبه‌هایم در مورد کمک مالی حاج حسین هدایتی به تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی صحبت کرده بودم که ایشان روی مرا زمین نینداختند و مبلغ قابل توجهی را به تیم ملی دادند. البته تا آن جا که می‌دانم کمک ‌های دیگری هم به تیم ملی داشته‌اند که اگر خودشان صلاح بدانند درباره‌اش صحبت می‌کنند.