گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۶:۱۹
شناسه : 252612
تاریخ : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
از کنایه مستقیم فرهاد مجیدی تا حمایت هماهنگ بازیکنان استقلال از مدیران باشگاه

در حالی که ستاره سابق استقلال تلویحا علیه مدیران فعلی باشگاه موضع گیری کرده بازیکنان این تیم در حال حمایت از مدیران باشگاه هستند.

در حالی که ستاره سابق استقلال تلویحا علیه مدیران فعلی باشگاه موضع گیری کرده بازیکنان این تیم در حال حمایت از مدیران باشگاه هستند.
فرهاد مجیدی از کنایه مستقیم فرهاد مجیدی تا حمایت هماهنگ بازیکنان استقلال از مدیران باشگاه

افق نیوز/ ماجرای جدایی احتمال مامه تیام و نوع قرارداد باشگاه با وی که اجازه می دهد به سادگی تیم را ترک کند باعث شده موجی از انتقاد علیه مدیران فعلی به راه بیفتد.

 

بسیاری از پیشکسوتان و البته هواداران استقلال، مدیران باشگاه را به عقد قرارداد غیر حرفه ای با نفراتی مثل تیام، نورافکن و مجید حسینی کرده اند که به سادگی امکان ترک تیم را دارند در حالی که بانفراتی پا به سن گذاشته مثل رحمتی و حیدری قرارداد سه ساله منعقد شده است!

 

افزایش انتقادها باعث شده بازیکنان استقلال در اقدامی هماهنگ و به نوبت با انتشار متن هایی در صفحه های مجازی به حمایت از مدیران باشگاه بپردازند تا به اعتراض هواداران پایان دهند.

 

در این بین اما واکنش اخیر فرهاد مجیدی تا حدی رشته های بازیکنان را پنبه کرده است. مجیدی با انتشار مطلبی کنایه آمیز اعلام کرده روزی به استقلال باز خواهد گشت و فعلا بهتر است برخی مشغول عکس انداختن با بازیکنان باشند.

 

قرار بود مجیدی که مشغول گذراندن دوره های مربیگری است به کادر فنی استقلال اضافه شود اما در نهایت اعلام شد با مخالفت شفر این امر صورت نگرفته ولی ظاهرا وی برخی مدیران استقلال را عامل این اتفاق می داند.

 

نامه