گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۳:۴۴
شناسه : 252766
تاریخ : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
نخستین واکنش رسانه‌های لهستانی به قرارداد احتمالی بازیکن پرسپولیس +تصویر نخستین واکنش رسانه‌های لهستانی به قرارداد احتمالی بازیکن پرسپولیس +تصویر

رسانه‌های لهستانی برای نخستین‌ بار به عقد قرارداد احتمالی بازیکن پرسپولیس با باشگاه اشلانسک وروتسواو واکنش نشان دادند.

رسانه‌های لهستانی برای نخستین‌ بار به عقد قرارداد احتمالی بازیکن پرسپولیس با باشگاه اشلانسک وروتسواو واکنش نشان دادند.
فرشاد احمدزاده نخستین واکنش رسانه‌های لهستانی به انتقال احمدزاده + عکس

افق نیوز/ رسانه‌های لهستانی برای نخستین‌ بار به عقد قرارداد احتمالی بازیکن پرسپولیس با باشگاه اشلانسک وروتسواو واکنش نشان دادند.

در حالی که مارچین توژ، خبرنگار ورزشی روزنامه اسپورت اکپسرس نخستین فردی بود که خبر مذاکره باشگاه اشلانسک وروتسواو لهستان با فرشاد احمدزاده را ۲ روز قبل در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده بود، امروز (جمعه) سایر رسانه‌های این کشور نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

سایت ورزش لهستان با اعلام قرار داشتن فرشاد احمدزاده در فهرست خریدهای امسال تیم اشلانسک وروتسواو نوشت: این بازیکن ۲۵ ساله با توانمندی بازی تهاجمی در تیم ملی جوانان ایران نیز حضور داشته و هم‌اکنون عضو تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال این کشور (پرسپولیس) است. احمدزاده در ۲۳ بازی لیگ فوتبال خلیج فارس ۶ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد. در ۷ بازی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان رفت و یک پاس گل داد. ارزش تقریبی احمدزاده ۸۰۰ هزار یورو است!

روزنامه پژگلاند اسپورتووه لهستان نیز در خبری کوتاه با عنوان نقل‌وانتقالات اکسترا کلاس لیگ فوتبال این کشور نوشت: باشگاه اشلانسک وروتسواو تمایل به جذب فرشاد احمدزاده، بازیکن ایرانی دارد.