گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۰:۳۴
شناسه : 253366
تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
پرتغال با تمام قوا علیه شبه ایران و مراکش

آخرین بازی پرتغال پیش از جام جهانی دقایقی بعد آغاز خواهد شد و به نظر می‌رسد سانتوس از ترکیب اصلی اش در این بازی رونمایی کرده است.

آخرین بازی پرتغال پیش از جام جهانی دقایقی بعد آغاز خواهد شد و به نظر می‌رسد سانتوس از ترکیب اصلی اش در این بازی رونمایی کرده است.

به گزارش افق نیوز، سلسائو امشب مقابل الجزایر صف آرایی خواهد کرد؛ تیمی که چند ماه قبل مغلوب ایران شده بود و شاگردان کارلوس کی روش با سختی نه چندان زیاد شاگردان رباح ماجر را از پیش رو برداشته بودند.

 

ایران مقابل الجزایر اکثر بازیکنان اصلی را در زمین قرار داده بود و به نظر می‌رسد امشب نیز سانتوس، چنین تصمیمی گرفته است.

 

کریستیانو رونالدو پس از مدت ها به ترکیب اصلی بازگشته و در نوک خط حمله خواهد بود اما پشت سر کاپیتان، کدام ۱۰ نفر از ابتدا به میدان می‌روند؟

 

روی پاتریسیو پس از یک فصل خوب با اسپورتینگ و در ۳۰ سالگی و با کوله باری از تجربه سنگربان پرتغال خواهد بود. او شانس بالایی برای حضور فیکس در جام جهانی دارد.

 

خط دفاعی پرتغال با یک تغییر نسبت به دیدار مقابل بلژیک، برابر الجزایر صف آرایی خواهد کرد. په په و برونو آلوس، در مرکز خط دفاع حضور دارند و رافائل گوئررو و سدریک سوارز که در بوندس لیگا و لیگ جزیره بازی می‌کنند، مدافعان کناری هستند.

 

یک خط جلوتر ویلیام کاروالیو و ژوآ موتینیو در ترکیب اصلی جای گرفته اند. موتینیو مغز متفکر پرتغال است و کاروالیو وظایف دفاعی بیشتری را برعهده دارد.

 

اما ابهام ها از اینجا شروع می شوند. باید نشست و دید ۴ بازیکن باقی مانده به چه صورتی و در چه پستی بازی خواهند کرد. احتمال قوی این است که گوئدس در چپ، فرناندز پشت مهاجم و برناردو سیلوا در سمت چپ به میدان برود و در مقابل این ها رونالدو بازی کند. اما شاید سانتوس تیمش را با سیستم ۴۴۲ مقابل الجزایر ارنج کند و رونالدو و سیلوا را به عنوان مهاجم نوک بازی دهد.

 

البته شاید آن ها یک نیمه ۴۲۳۱ بازی کنند و در نیمه دوم با خروج یکی از هافبک ها و حضور آندره سیلوا، دو مهاجمه شوند.

 

پرتغال یکی از حریفان تیم ملی ایران است و سومین بازی خود را مقابل شاگردان کی روش انجام می‌دهد.

 

ترکیب پرتغال برای بازی با الجزایر:

روی پاتریسیو، په په، آلوس، سوارز، گوئررو، موتینیو، کاروالیو، سیلوا، فرناندز، گوئدس، رونالدو.