گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۸:۰۹
شناسه : 253744
تاریخ : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
علیرغم امضای قرارداد یکساله پیش از پایان فصل/ مدافع پرسپولیس بار دیگر با سرخپوشان تمدید کرد!

مدافع شمالی پرسپولیس همانطور که وعده داد بود با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر در این تیم تمدید کرد.

مدافع شمالی پرسپولیس همانطور که وعده داد بود با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر در این تیم تمدید کرد.
شجاع خلیل زاده علیرغم امضای قرارداد یکساله پیش از پایان فصل/ مدافع پرسپولیس بار دیگر با سرخپوشان تمدید کرد!

افق نیوز/ شجاع خلیل زاده که در ابتدای لیگ هفدهم از سپاهان به پرسپولیس پیوسته بود، پیش از پایان فصل به درخواست ادامه همکاری با سرخپوشان پاسخ مثبت داد و قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

این بازیکن که برخلاف برخی بازیکنان شروطی برای تمدید قراردادش اعلام نکرده بود، امروز دست به اقدام جالب توجهی زد و برای اینکه نشان دهد ادعایش در حد شعار نبوده، بار دیگر با مراجعه به باشگاه آن را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا در لیگ نوزدهم نیز در جمع این تیم حضور داشته باشد.

شجاع خلیل زاده که با حضور در پرسپولیس توانسته بود نقش پررنگی در کسب عنوان قهرمانی مجدد این تیم و دستیابی به عنوان برترین خط دفاعی لیگ ایفا کند، پیش از این مدعی شده بود در صورتی که باشگاه محروم باشد حاضر است تا هر وقت که صلاح بدانند قراردادش را تمدید کند. اتفاقی که لحظاتی پیش آن را به اثبات رساند و با حضور در ساختمان باشگاه و صحبتی کوتاه با مدیران تیم اکنون با قراردادی دوساله به کار خود با این تیم ادامه دهد.

پرسپولیس در فصلی که با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه است با اقداماتی اینچنینی و اعلام وفاداری بازیکنان توانسته اعتماد و امیدواری را در بین هوادارانش برای ادامه موفقیت جلب کند و باید دید عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ در فصل آتی به چه شکل خواهد بود.

 

ورزش سه