گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۲۱:۳۲
شناسه : 254469
تاریخ : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
خداحافظی زودهنگام عربستان با باخت مقابل اروگوئه/صعود روسیه و اروگوئه قطعی شد؛وداع صلاح با جام

تیم ملی فوتبال اروگوئه در دومین دیدار عربستان را شکست داد تا سعودی ها از این جام خداحافظی کنند.

خبرگزاری فارس: خداحافظی زودهنگام عربستان با باخت مقابل اروگوئه/صعود روسیه و اروگوئه قطعی شد؛وداع صلاح با جام

به گزارش افق نیوز، تیم‌های ملی عربستان و اروگوئه از گروه A مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی ها به پایان رسید تا تکلیف گروه اول مشخص شود. در این گروه صعود روسیه میزبان و اروگوئه به مرحله بعد قطعی شد و عربستان و مصر از این رقابت ها خداحافظی کردند.حذف مصر با صلاح هم با این نتیجه قطعی شد.

گل‌ها: لوئیس سوارس(۲۳) اروگوئه.

داور: کلمن تورپین از کشور فرانسه

اخطارها:

اخراج:

ترکیب اروگوئه: موسلرا، خیمنز، گودین، وارلا، کاسرس، سانچس(۸۲-ناندز)، بنتاکور، رودریگوئز(۵۹-لااکسالت)، وچینو(۵۹-توریرا)، سوارس و کاوانی.

ترکیب عربستان: العویس، اسامه هوساوی، علی البلیهی، محمد البریک، سلمان الفرج، هتان باهبری(۷۵-محمد ابراهیم کنو)، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، تیسیر الجاسم(۴۵-حسین علی المقهوی)، سالم الدوسری و فهد المولد(۷۸-السهلاوی).

شرح نیمه اول

اروگوئه طبق انتظار حملات خود را روی دروازه عربستان آغاز کرد و فشارهای آبی ها روی دروازه سعودی در دقیقه ۲۳ بازی جواب داد و لوئیس سوارس، مهاجم عضو باشگاه بارسلونا به زیبایی با یک بغل پا دروازه عربستان را باز کرد تا اروگوئه نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان باشد.

شرح نیمه دوم

نیمه دوم علی رغم فرصت هایی که اروگوئه برای باز کردن دروازه عربستان شد ولی توپ از خط دروازه هیچ کدام از تیم ها نگذشت تا بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی ها به پایان رسید. با این برد تکلیف گروه اول جام جهانی نیز مشخص شد و اروگوئه و روسیه میزبان صعودشان به مرحله بعد قطعی شد و عربستان به همراه مصر از این رقابت ها حذف شدند.