گروه : آخرین اخبار » اخبار خطی » فوتبال » ورزشی
ساعت : ۱۲:۱۱
شناسه : 255374
تاریخ : ۰۹ تیر ۱۳۹۷
لو رفت ! یک احتمال قوی که درباره استقلال به گوش می رسد ! بمب بزرگی که شفر در آستانه ترکاندن است

او با حضور در تمرین آبی پوشان مخصوصا زمانی که گفته می شودمجید حسینی به دلیل پیشنهاد خارجی رفتنی شده است همه را شگفت زده کرده و احتمال بازگشتش را بالا برده است.

احتمال بازگشت امیرحسین صادقی به استقلال افزایش یافته است.
امیر حسین صادقی+شفر لو رفت ! یک احتمال قوی که درباره استقلال به گوش می رسد ! بمب بزرگی که شفر در آستانه ترکاندن است

افق نیوز/ امیرحسین صادقی با حضور در تمرین آبی پوشان مخصوصا زمانی که گفته می شودمجید حسینی به دلیل پیشنهاد خارجی رفتنی شده است همه را شگفت زده کرده و احتمال بازگشتش را بالا برده است.

 

در دقایقی که امیر حسین صادقی با سرمربی آبی‌ها مشغول صحبت و شاید هم مذاکره بودند، زمزمه‌های زیادی مبنی بر چرایی حضور امیرحسین صادقی و جلسه او با شفر به گوش می‌رسید و هر یک از بازیکنان و اطرافیان تیم تحلیل‌های متفاوتی داشتند، اما جلسه وینفرد شفر با امیرحسین صادقی پس از حدود ۱۵ دقیقه به پایان رسید و پس از آن صادقی بدون آنکه با دیگر بازیکنان استقلال دیداری داشته باشد و یا حتی دقایق ابتدایی تمرین را نظاره کند، سریعاً محل تمرین را ترک کرد.

 

صادقی جلسه خود با سرمربی استقلال را یک جلسه خصوصی عنوان کرد و در مورد اینکه آیا احتمال حضور او در استقلال فصل جدید وجود دارد، گفت: فعلاً هیچ چیز معلوم نیست

 

اما حرف‌های شفر گفت: در این دیدار بیشتر با صادقی آشنا شدم و از جام جهانی برزیل با هم صحبت کردیم.

تأیید یا تکذیب حضور امیر حسین صادقی در استقلال از سوی شفر و این بازیکن را می‌توان دلیلی بر امکان بازگشت احتمالی کاپیتان اسبق استقلال به جمع آبی‌پوشان دانست.