آخرین وضعیت ستارگان تیم استقلال تهران

به گزارش افق نیوز/ در روزهای اخیر صحبت هایی در خصوص حامی باشگاه استقلال در برخی صفحات فضای مجازی ایجاد شده که ارائه توضیحاتی در این خصوص و سایر مسائل باشگاه ضروری است:

باشگاه استقلال اعلام می کند شرکت حامی مالی باشگاه به تمامی تعهدات خود عمل کرده و هیچ بدهی به این باشگاه ندارد و برخی صحبت ها که در خصوص بد قولی حامی مالی استقلال مطرح شده، نادرست است. باشگاه استقلال رضایت و تشکر کامل از حامی مالی خود را دارد.

تعهداتی که اسپانسر فصل گذشته انجام داده، به طور کامل صرف پرداخت هزینه های جاری باشگاه، حضور در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی، دستمزد و حقوق بازیکنان و کادرفنی شده و رقمی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان نیز برای بدهی های باشگاه هزینه شده است.

نکته بعدی آنکه هنوز زمان پرداخت برای فصل جدید نیز فرا نرسیده و طی چند روز آینده نیز زمان پرداخت اسپانسر برای فصل جدید فرا می رسد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

درباره بازیکنانی که بحث تمدید قرارداد آنها مطرح است نیز باید توضیحاتی ارائه شود:

مدیرعامل باشگاه به صورت مستقیم با این بازیکنان در حال مذاکره است و شایعاتی که در این خصوص مطرح می شود، واقعیت ندارد. هواداران عزیز مطمئن باشند اطلاعات درست و دقیق به صورت رسمی و خیلی زود از جانب باشگاه در اختیار آنها قرار می گیرد.

مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، وریا غفوری و سرور جپاروف وجود ندارد. صحبت های خوبی با غفوری و ابراهیمی انجام شده و در حال انجام است. این بازیکنان هم به زودی و با امضای قرارداد به تمرینات اضافه می شوند تا تیم استقلال به صورت کامل و با قدرت تمام تمریناتش را ادامه دهد و آماده مسابقات شود.

تیام نیز یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد و طی روزهای آینده، او هم به تمرینات بازخواهد گشت.

استقلال تا به امروز در نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی داشته و نفرات مورد نظر سرمربی محترم جذب باشگاه شده اند و قراردادهای باقی مانده نیز خیلی زود امضا می شود. در نیم فصل گذشته نیز چنین شرایطی وجود داشت و شایعات مختلفی مطرح شد اما در نهایت دیدیم که در آرامش و زمان مناسب با بازیکنان خوبی مانند تیام قرارداد امضا شد که یکی از بهترین های لیگ قهرمانان بود. هواداران عزیز استقلال مطمئن باشند اتفاق خوبی که در نیم فصل رخ داد، حالا هم تکرار خواهد شد و در زمان مناسب با ستاره های مورد نظر باشگاه تمدید قرارداد خواهد شد.